-
Недостовірність звітів про процеси, що відбуваються в магазині
-
Неможливість визначити чистий прибуток
-
Робота з великим асортиментом товарів
-
Великі товарні залишки незатребуваної продукції
-
Безконтрольне завищення цін постачальниками
-
Погана реакція клієнтів на знижки та акції або її відсутність
-
Відсутність попиту на канцтовари зі зниженими цінами
-
Безпричинне зниження відвідуваності магазину
-
Брак популярних товарів, на яких є підвищений попит
Технології нового покоління забезпечують:
- відсутність черг біля кас, продавці почнуть швидше обслуговувати покупців;
- скорочення збитків, викликаних розкраданнями канцтоварів;
- підвищення безпеки торгового процесу;
- точне прогнозування обсягів закупівель;
- складання програм лояльності з урахуванням поточних показників продажів;
- комфортне управління бізнесом: у власника є повний доступ до звітів по роботі магазину;
- можливість дистанційного контролю та аналізу торгового процесу.




Автоматизація відбувається на трьох рівнях торгового закладу:
- front-office-цифрове обладнання розміщується на касах і в торговому залі.
- back-office-спрощується управління магазином або декількома торговими точками.
- head-office-оптимізується адміністративний контроль в офісному блоці.
-
Проводимо передпроектне дослідження,
обговорюємо формат і особливості роботи -
Вибираємо потрібне обладнання та
програмне забезпечення -
Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
-
Навчаємо персонал
-
Запускаємо систему обліку
-
Авторський нагляд
-
Проводимо аудит
-
Технічна підтримка
Переваги Онікс Софт
Наша компанія займається оптимізацією обліку в багатьох сферах торгівлі, зокрема, в канцелярських магазинах.
Ми працюємо в наступних напрямках:
- Програма ціноутворення, система лояльності.
- Аналіз і контроль торгових показників: попиту, продажів.
- Прогнозування закупівель у постачальників.
- Управлінський і складський облік.
- Оптимізація керуючих офісів, мобільний контроль.
Підкреслимо переваги сервісу Онікс Софт:
- Постійна професійна підтримка клієнта - технічна та інформаційна.
- Складання та втілення проєктів «під ключ» з урахуванням особливостей конкретної компанії.
- Навчання працівників роботі на встановленому ПЗ.
- Високоефективні рішення для торгового бізнесу.
Найпоширеніші запитання
Автоматизація: чи дорого це?
Зовсім необов'язково витрачати великі суми грошей, щоб збільшити прибутковість бізнесу. Онікс Софт завжди пропонує рішення з мінімальними капіталовкладеннями для замовника. Наприклад, при частковій автоматизації вартість послуг помітно знижується. Точну ціну фахівець визначає, виходячи з масштабів підприємства та обсягів майбутніх робіт (доставки, розміщення, налаштування ПЗ).
Як дізнатися, яке обладнання необхідно для магазину?
Персональний підхід - запорука ефективної автоматизації закладу. Потрібно звернутися за професійною консультацією. Спеціаліст запропонує комплект техніки, актуальної саме для вашого бізнесу.
Навіщо потрібно автоматизувати систему лояльності магазину?
Програма для магазину канцтоварів аналізує попит на різні категорії продуктів. Залежно від сезонності та інших факторів система складає найдієвіші схеми знижок, бонусів. Також, ПЗ формує базу клієнтів, які отримують електронну розсилку про акції, спеціальні пропозиції. Все це допомагає збільшити продажі конкретних товарів.
У чому полягає техпідтримка після оптимізації?
Ви маєте можливість у будь-який момент отримати консультацію професіонала, якщо виникнуть проблеми з обладнанням. Якщо в онлайн режимі їх вирішити не вдасться, до вас поїде програміст, щоб налагодити роботу системи.
Чи впливає профіль магазину на вартість автоматизації?
Ні, від цього ціна не залежить. Обладнання і ПЗ впроваджується в будь-яких торгових закладах, і канцелярські магазини – не виняток. Торговий процес на таких підприємствах аналогічний, тому набір техніки стандартний.