Автоматизація магазину одягу

Автоматизація магазину одягу

Робочий інструмент підняття рівня продажів. Цифрові технології сприяють швидкій та ефективній роботі персоналу.
Можливості
Які проблеми вирішить автоматизація?
  1. Помилки при введенні та обробці інформації, фінансовому обліку магазину
  2. Недостовірний розрахунок чистого прибутку бутика
  3. Відсутність можливості контролювати фінансовий облік та інші показники в онлайн-режимі
  4. Неузгоджена робота окремих торгових закладів однієї торгової мережі
  5. Низька якість обслуговування, скупчення черг на касах
  6. Неточності при визначенні найбільш ходових і найменш товарів, що продаються - складності при замовленні майбутніх постачань
  7. Довгий процес приймання товару, особливо якщо магазин співпрацює з великою кількістю постачальників

Автоматизація магазину одягу - робочий інструмент для підняття рівня продажів. Цифрові технології сприяють швидкій і ефективній роботі персоналу.

Автоматизація бутіка вирішує ці проблеми.
 
Переваги сучасного ПО:
  • Прогнозування постачання за термінами та обсягами.
  • Комплексний облік товарообігу і відстеження поточних показників магазину в режимі реального часу.
  • Збільшення якості та швидкості обслуговування в торговому залі та касової зони.
  • Можливість дистанційного мобільного обліку для всієї мережі та окремих магазинів.
  • Оптимізація процесу інвентаризації, списання товарів.
  • Автоматизація магазину одягу запобігає випадки розкрадання товарів зі сторони персоналу і покупців.
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації
Які ділянки автоматизує програма?
Каси
Каси
Стандартний тип обладнання для автоматизації кас - POS-термінали, що працюють за спеціальною програмою. Касове ПЗ має зрозумілий інтерфейс, що сприяє швидкому навчанню співробітників, прискоренню сервісу. З POS-терміналом в касовому вузлі встановлюється фіскальний реєстратор для видачі чеків, який через інтернет автоматично передає дані в податкову. Система працює в цілодобовому режимі. Крім реєстратора і терміналу, каса оснащується сучасним дисплеєм, клавіатурою.
Торговий зал
Торговий зал
У торговому залі розміщують термінали для автоматичного збору даних, які оптимізують процес інвентаризації товару. За допомогою сканера і принтера для друку етикеток працівники швидше оновлюють цінники, проводять списання продукції.
Склад
Склад
На складі використовують термінали зі сканерами штрих-кодів, які прискорюють приймання постачань, переміщення товару, складання накладних й т. Д. Автоматизація бутіка включає також розміщення принтерів з функцією друку етикеток. Це необхідно для додаткового етикетування продукції. Електронні ваги з опцією друку наклейок теж використовують в процесі інвентаризації.
Офіс
Офіс
Автоматизація підвищує ефективність роботи офісного блоку. Власник може в будь-який момент відстежити поточні показники бізнесу: товарообіг, обсяги продажів, цінники, акції. Програма подає цю інформацію структуровано, для кожного магазину окремо. Ніщо не заважає стабільній роботі торгової мережі, зате управління стає простіше і зрозуміліше. Керівник може контролювати роботу бутика дистанційно, в мобільному форматі. Яке обладнання необхідне для автоматизації

Автоматизація бутіка проводиться на всіх рівнях торгового підприємства:

  • front-office - впровадження обладнання і ПЗ на касах, в інших зонах торгового залу.
  • back-office - оптимізація процесу управління окремим магазином одягу або всією мережею.
  • head-office - спрощення та структуризація процесів в головному офісі торгової компанії.
Ми відповідаємо за якість наших рішень
Фіскальні реєстратори для видачі чеків
Фіскальні реєстратори для видачі чеків
POS-термінали
POS-термінали
Термінали збору даних (ТЗД)
Термінали збору даних (ТЗД)
Сканери штрих-кодів
Сканери штрих-кодів
Грошові скриньки
Грошові скриньки
Детектори валют
Детектори валют
Електронні ваги
Електронні ваги
Пристрої безперебійного живлення
Пристрої безперебійного живлення
Як ми працюємо
Етапи проекту
  1. Проводимо передпроектне дослідження,
    обговорюємо формат і особливості роботи
  2. Вибираємо потрібне обладнання та
    програмне забезпечення
  3. Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
  4. Навчаємо персонал
  5. Запускаємо систему обліку
  6. Авторський нагляд
  7. Проводимо аудит
  8. Технічна підтримка
Наші партнери
З нами працюють
Автоматизація магазину одягу - 1
Автоматизація магазину одягу - 2
Автоматизація магазину одягу - 3
Автоматизація магазину одягу - 4
Автоматизація магазину одягу - 5
Автоматизація магазину одягу - 6
Автоматизація магазину одягу - 7
Автоматизація магазину одягу - 8
Автоматизація магазину одягу - 9
Залиште заявку, і ми детально розповімо про всі можливості наших рішень.
Автоматизація магазину одягу ᐈ Програма для магазину одягу

 

Переваги Онікс Софт перед конкурентами
  • Наша компанія займається автоматизацією обліку торгового бізнесу.
  • Ми готові працювати як з окремими бутиками, так і великими торговими мережами.
 
Основні види послуг компанії:
 
  • Комплексна автоматизація обліку товарообігу підприємства.
  • Автоматизація управлінського обліку.
  • Впровадження програми автоматичного ціноутворення і лояльності.
  • Впровадження програм для управління торговим залом і викладенням товару
Сервіс від Онікс Софт має кілька важливих переваг:
  • Комплексна техпідтримка клієнтів на всіх етапах співпраці.
  • Розробка і реалізація індивідуальних проектів «під ключ».
  • Навчання персоналу - проведення інструктажів з новому обладнанню і ПО.
  • Використання тільки дієвих, сучасних рішень по автоматизації магазину одягу.
Поширені запитання
 
Як нове ПЗ спрощує вирішення адміністративних питань?
Після автоматизації ви зможете укладати договори за затвердженими шаблонами. Це дозволяє заощадити час на оформленні постачань. Також нові програми обліку оптимізують фінансовий контроль. Скільки займе навчання працівників? Воно проводиться після автоматизації та вимагає всього кілька днів. Точні терміни залежать від проєкту.
 
Що робити, якщо ПЗ почне давати збої?
Зателефонуйте менеджеру, і він надасть віддалену допомогу або фахівець виїде до вас. Інженер проведе діагностику обладнання та виявить причину проблеми.