-
не актуальне ціна на цінниках в залі
-
розкрадання коштів або товару касирами
-
низька відвідуваність
-
різна вартість одних і тих же товарів
-
відсутність реакції клієнтів на знижки або акції
-
невідповідна собівартість продуктів власного виробництва
-
зниження середнього чека
-
одноманітні, застарілі акції
-
великі грошові витрати на власні ІТ-підрозділу
-
некомпетентна робота бухгалтера
Автоматизація магазину продуктів дозволяє збільшити обороти продажів і суму середнього чека, придбати постійні клієнти. Програма виводить роботу магазину більш високий рівень, допомагає втілити у життя весь прихований потенціал підприємства міста і знижує непередбачені витрати.
Всі складності можна усунути за допомогою програми для автоматизації магазина продуктів, яка дає такі переваги:
- зручний облік роботи магазину;
- оперативне обслуговування покупців;
- віддалене ведення бізнесу;
- мінімізація кількості крадіжок з боку працівників;
- налагоджений облік обороту товарів: списання, інвентаризація, а також вивчення цін для подальших закупівель;
- використання різних автоматичних методик ціноутворення.
Автоматизація продуктового магазину - ефективний маркетинговий інструмент для просування, який дає результати.




-
Проводимо передпроектне дослідження,
обговорюємо формат і особливості роботи -
Вибираємо потрібне обладнання та
програмне забезпечення -
Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
-
Навчаємо персонал
-
Запускаємо систему обліку
-
Авторський нагляд
-
Проводимо аудит
-
Технічна підтримка
Які ділянки автоматизує програма
Є три рівні автоматизації продуктового магазину:
- front-office - оптимізація касового терміналу;
- back-office - управління бізнесом;
- head-office - оптимізація офісу великих мереж.
Переваги Онікс Софт перед конкурентами
Великий досвід роботи, ретельне вивчення ринку, а також інтелектуальні ресурси дають компанії Онікс Софт можливість знаходити ефективні рішення для ведення бізнесу. Ми поставляємо необхідне обладнання і технології: врахування, каси, лояльності, забезпечуємо мобільне управління всіма процесами в магазині, встановлюємо відео-розпізнавання вагового товару. Переваги для клієнтів:
- Підтримка 24/7.
- Комплексний підхід до обслуговування.
- Впровадження перевірених цифрових технологій.
Поширені запитання
Який результат в продуктовому магазині дає автоматизація?
Мінімізація помилок, перевірка ефективності кожного працівника, поліпшення якості обслуговування, спрощення роботи з постачальниками.
Як збільшити кількість спонтанних покупок споживачами?
Основа розвитку компанії - налагоджена комунікація з покупцями. Програма лояльності забезпечує автоматичну розсилку повідомлень про наближення акції і знижки. Також з'являються додаткові можливості для роботи менеджера.
Чи є зв'язок з технічною підтримкою після установки ПЗ?
Після впровадження автоматизації наша компанія здійснює віддалену тех. підтримку за допомогою електронної пошти або телефону. До кожного магазину прикріплюється співробітник, який при необхідності виїжджає для вирішення проблем.
Для якого масштабу торгової мережі підходить автоматизація?
Це не має значення. Здійснити автоматизацію можна як в невеликих торгових точках, так і в великих супермаркетах.
Чи є необхідність в навчанні персоналу працювати з програмою?
Працівники повинні засвоїти базові знання. Після установки програми для персоналу ми проводимо навчання, яке дозволяє в повній мірі оцінити можливості автоматизації.