-
Високий попит на великогабаритні товари під замовлення
-
Можливість продавати, як цілі меблеві комплекти, так і їх складові окремо
-
Необхідність регулярно оновлювати асортимент і прогнозувати обсяги закупівель
-
Специфічні умови зберігання, комплектація меблів
-
Необхідність обліку передоплати, термінів доставки та інших аспектів співпраці з клієнтами
-
Брак актуальних моделей продукції на складі
-
Низька відвідуваність при діючих знижках
-
Відсутність реакції на акції, спеціальні пропозиції
-
Завищення цін постачальниками
Автоматизація меблевого магазину позбавить вас від цих та інших супутніх труднощів. Після інтеграції програми ви помітите безліч переваг, які дає нове обладнання:
- відсутність черг біля кас;
- оптимізація управлінського та складського обліку;
- спрощення інвентаризації меблів;
- швидке оформлення замовлень будь-якого типу;
- постійний аналіз ціноутворення, товарообігу, системи лояльності;
- підвищення безпеки торгового процесу-профілактика крадіжок дрібної продукції.




Програма для меблевого магазину працює на трьох рівнях:
- front-office-установка сучасного обладнання в торговому залі та біля кас.
- back-office-ефективне управління торговим підприємством.
- head-office-налаштування ПЗ в головному офісі (якщо Автоматизація потрібна для цілої торгової мережі).
-
Проводимо передпроектне дослідження,
обговорюємо формат і особливості роботи -
Вибираємо потрібне обладнання та
програмне забезпечення -
Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
-
Навчаємо персонал
-
Запускаємо систему обліку
-
Авторський нагляд
-
Проводимо аудит
-
Технічна підтримка
Переваги Онікс Софт
Наша компанія спеціалізується на оптимізації торгового обліку, зокрема, для роздрібних магазинів меблів. Ключові напрямки сервісу Онікс Софт:
- Автоматизація управлінського обліку.
- Розробка програм лояльності.
- Комплексний аналіз показників торгового підприємства.
- Оптимізація офісного управління, впровадження мобільного контролю бізнесу.
- Переваги наших послуг складно переоцінити:
- Професійна інформаційна та технічна підтримка клієнтів 24/7.
- Складання та втілення проектів "під ключ".
- Проведення навчальних занять з персоналом.
- Актуальні технологічні рішення для торгового бізнесу.
Найпоширеніші запитання
Чи обов'язково автоматизувати весь магазин повністю?
Якщо в закладі вже є якісь види нового обладнання, тоді можна обійтися частковою автоматизацією. Кожен випадок розглядається окремо - тільки фахівець зможе визначити доцільність конкретних рішень. У першу чергу оптимізуються найбільш трудомісткі процеси.
Що робити, якщо встановлене обладнання зламається?
Насамперед варто звернутися до менеджера. Співробітник надішле програміста, який огляне техніку, виявить причину збою й усуне проблему. Техпідтримка можлива й у віддаленому форматі.
Через скільки можна запускати програму після установки обладнання?
Зазвичай тестовий запуск техніки та додатків проводиться відразу після підключення. А з моменту оформлення договору проходить від одного до декількох тижнів. Все залежить від обсягів робіт та складності проєкту.
Як автоматизація меблевого салону допомагає роботі інтернет-магазину?
З'являється опція фотографування. При оприбуткуванні нових товарів можна зробити фото з прив'язкою до картки товару на сайті. Також, програма автоматично формує базу даних клієнтів інтернет-магазину. Тут зберігається вся інформація про замовлення: контакти покупців, адреси доставки. З'являється повний доступ до звітів про кожну покупку.
Як ПЗ спрощує продаж замовних меблів?
Виробництво і реалізація меблів під замовлення – це завжди особлива взаємодія з покупцем. Програма веде окремий облік передоплати, вартості таких проєктів, оформлених документів, термінів доставки та інших параметрів.