Автоматизація меблевого магазину

Автоматизація меблевого магазину

Збільшує ефективність торговельного закладу, бо пришвидшує роботу всіх працівників. Прибутковість підприємства зростає з першого дня запуску програми.
Можливості
Які проблеми вирішує автоматизація?
  1. Високий попит на великогабаритні товари під замовлення
  2. Можливість продавати, як цілі меблеві комплекти, так і їх складові окремо
  3. Необхідність регулярно оновлювати асортимент і прогнозувати обсяги закупівель
  4. Специфічні умови зберігання, комплектація меблів
  5. Необхідність обліку передоплати, термінів доставки та інших аспектів співпраці з клієнтами
  6. Брак актуальних моделей продукції на складі
  7. Низька відвідуваність при діючих знижках
  8. Відсутність реакції на акції, спеціальні пропозиції
  9. Завищення цін постачальниками

Автоматизація меблевого магазину позбавить вас від цих та інших супутніх труднощів. Після інтеграції програми ви помітите безліч переваг, які дає нове обладнання:

  • відсутність черг біля кас;
  • оптимізація управлінського та складського обліку;
  • спрощення інвентаризації меблів;
  • швидке оформлення замовлень будь-якого типу;
  • постійний аналіз ціноутворення, товарообігу, системи лояльності;
  • підвищення безпеки торгового процесу-профілактика крадіжок дрібної продукції.
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації
Які ділянки автоматизує програма?
Каса
Каса
Стандартний спосіб оптимізації касового обслуговування-POS-термінал. Запускається спеціальна програма для ефективної роботи касира. Зручний інтерфейс зрозумілий при першому ж використанні пристрою. До системи підключається фіскальний реєстратор для друку чеків і передачі даних в податкову службу. Крім реєстратора, в касовому вузлі встановлюється клавіатура, монітор, грошовий ящик і детектор.
Торговий зал
Торговий зал
У торговому залі співробітники проводять актуалізацію цінників за допомогою терміналів збору даних. Принтери для друку етикеток спрощують процес інвентаризації.
Склад
Склад
На складі також користуються терміналами для збору інформації про товари. Сканер штрих-кодів моментально відправляє дані на сервер, система автоматично їх структурує. При необхідності додаткового маркування продукції використовується принтер наклейок.
Офіс
Офіс
Власнику буде простіше відстежувати роботу однієї або декількох торгових точок. При цьому програма ніяк не позначається на торговому процесі. Кожен магазин працює незалежно від інших. ПЗ постійно аналізує та оновлює дані про ціни, товарообіг, діючі акції. Інформація подається в лаконічному структурованому форматі, тому керувати бізнесом стане ще зручніше.

Програма для меблевого магазину працює на трьох рівнях:

  • front-office-установка сучасного обладнання в торговому залі та біля кас.
  • back-office-ефективне управління торговим підприємством.
  • head-office-налаштування ПЗ в головному офісі (якщо Автоматизація потрібна для цілої торгової мережі).
Ми відповідаємо за якість наших рішень
Яке обладнання потрібне для автоматизації меблевого магазину?
POS-термінали
POS-термінали
Монітор
Монітор
Грошові ящики
Грошові ящики
Фіскальні реєстратори
Фіскальні реєстратори
Термінали для збору даних( ТСД)
Термінали для збору даних( ТСД)
 Сканери штрих-кодів
Сканери штрих-кодів
Переглядові детектори грошей
Переглядові детектори грошей
Пристрій безперебійного живлення
Пристрій безперебійного живлення
Як ми працюємо
Етапи проекту
  1. Проводимо передпроектне дослідження,
    обговорюємо формат і особливості роботи
  2. Вибираємо потрібне обладнання та
    програмне забезпечення
  3. Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
  4. Навчаємо персонал
  5. Запускаємо систему обліку
  6. Авторський нагляд
  7. Проводимо аудит
  8. Технічна підтримка
Наші партнери
З нами працюють
Автоматизація меблевого магазину - 1
Автоматизація меблевого магазину - 2
Автоматизація меблевого магазину - 3
Автоматизація меблевого магазину - 4
Автоматизація меблевого магазину - 5
Автоматизація меблевого магазину - 6
Автоматизація меблевого магазину - 7
Автоматизація меблевого магазину - 8
Автоматизація меблевого магазину - 9
Залиште заявку, і ми детально розповімо про всі можливості наших рішень.
Автоматизація меблевого магазину

 

 

Переваги Онікс Софт

Наша компанія спеціалізується на оптимізації торгового обліку, зокрема, для роздрібних магазинів меблів. Ключові напрямки сервісу Онікс Софт:

  • Автоматизація управлінського обліку.
  • Розробка програм лояльності.
  • Комплексний аналіз показників торгового підприємства.
  • Оптимізація офісного управління, впровадження мобільного контролю бізнесу.
  • Переваги наших послуг складно переоцінити:
  • Професійна інформаційна та технічна підтримка клієнтів 24/7.
  • Складання та втілення проектів "під ключ".
  • Проведення навчальних занять з персоналом.
  • Актуальні технологічні рішення для торгового бізнесу.

Найпоширеніші запитання

Чи обов'язково автоматизувати весь магазин повністю?

Якщо в закладі вже є якісь види нового обладнання, тоді можна обійтися частковою автоматизацією. Кожен випадок розглядається окремо - тільки фахівець зможе визначити доцільність конкретних рішень. У першу чергу оптимізуються найбільш трудомісткі процеси.

Що робити, якщо встановлене обладнання зламається?

Насамперед варто звернутися до менеджера. Співробітник надішле програміста, який огляне техніку, виявить причину збою й усуне проблему. Техпідтримка можлива й у віддаленому форматі.

Через скільки можна запускати програму після установки обладнання?

Зазвичай тестовий запуск техніки та додатків проводиться відразу після підключення. А з моменту оформлення договору проходить від одного до декількох тижнів. Все залежить від обсягів робіт та складності проєкту.

Як автоматизація меблевого салону допомагає роботі інтернет-магазину?

З'являється опція фотографування. При оприбуткуванні нових товарів можна зробити фото з прив'язкою до картки товару на сайті. Також, програма автоматично формує базу даних клієнтів інтернет-магазину. Тут  зберігається вся інформація про замовлення: контакти покупців, адреси доставки. З'являється повний доступ до звітів про кожну покупку.

 Як ПЗ спрощує продаж замовних меблів?

Виробництво і реалізація меблів під замовлення – це завжди особлива взаємодія з покупцем. Програма веде окремий облік передоплати, вартості таких проєктів, оформлених документів, термінів доставки та інших параметрів.