Автоматизація острівця

Програма для обліку острівця

Система обліку «острівка» у торговому центрі є основою успішного контролю та реалізації продукції.
Програма для обліку острівця

Автоматизація торгової точки (острівка в торговому центрі)

«Острівець» — це магазин острівкового типу в ТЦ, який розташований на прохідній частині. Такі «острівці» обирають підприємці, які лише розпочинають свій шлях у торговому бізнесі. Часто вони орендують за раз кілька «острівців», щоб продавати різні види товарів і відразу вичислити рентабельність кожного.

На невеликій площі може вільно розміститься широкий асортимент різнопланової продукції, у роботі з яким добре допоможе спеціалізована програма для обліку товарів. Також точки острівцевого типу часто використовують як пункти для замовлення різних послуг: оформлення картки, прийом речей для хімчистки, ремонт телефонів або годинників, б’юті послуги, кафетерії тощо.

Система обліку «острівка» у торговому центрі є основою успішного контролю та реалізації продукції. Проте варто враховувати, що автоматизація в такій галузі є доцільною лише за наявності ста і більше позицій в асортименті.

Що дає «острівку» автоматизація

Плюсів у системи обліку багато, і основний із них – мінімум місця – максимум можливостей, які допоможуть правильно систематизувати бізнес.

  1. Процес інвентаризації займатиме набагато менше часу.
  2. Оформлення замовлення товарів здійснюватиметься за кілька хвилин.
  3. Контроль кожної дії продавця та відповідно його продуктивності.
  4. Менше помилок та виключення людського фактора при складанні податкової звітності.
  5. Віддалений моніторинг з будь-якого пристрою та аналіз показників роботи.
  6. Оптимізація обліку товару та виключення крадіжки персоналу.
  7. Більше відвідувачів та продажів завдяки програмі лояльності.
  8. Оперативне навчання нових працівників завдяки простоті системи обліку.

Що потрібно для автоматизації

На вибір обладнання для торгової точки суттєво впливають три фактори:

  • Асортимент (визначає які використовуватимуться принтери етикеток)
  • Кількість позицій товару (від цього залежить потужність комп'ютерного обладнання та програм класифікації товару)
  • Особливості обслуговування (у разі самообслуговування у торговому залі потрібно встановити ваги, які з’єднані з сенсорним екраном на стійці)

Для повноцінної роботи системи обліку потрібен мінімальний набір обладнання, який може собі дозволити навіть підприємець-початківець. Власникам торгових точок острівкового типу знадобиться лише така техніка:

  1. Сканер штрих-кодів, щоб прискорити процеси прийому та реалізації товару.
  2. Онлайн-каса сполучена з периферійними пристроями.
  3. Еквайринговий термінал для безконтактної оплати.
  4. Грошова скринька для зберігання готівки.
  5. Електронні ваги (при необхідності).

Які відділи автоматизує програма

  • Склад. Тут можна ознайомитися з інформацією щодо поставок, залишків товарів і визначити, які позиції більш популярні, щоб зробити на них акцент. Простіше проводити інвентаризацію.
  • Каса. Створюється зручна навігація обслуговування клієнта. У момент придбання вноситься перелік товарів, після чого система підраховує загальну суму. Це допомагає виключити помилки під час розрахунків.

Чому вибирають нашу компанію для автоматизації

  1. Гнучка система лояльності
  2. Швидке обслуговування
  3. Доступний інтерфейс
  4. Безліч модифікацій
  5. Ефективна аналітика
  6. Регулярні доробки

Якщо хочете забезпечити швидке зростання та розвиток свого бізнесу, то процес автоматизації – це необхідність для острівкового магазину в ТЦ. Всі перераховані вище технічні рішення обов'язково повинні бути в торгових точках для підвищення рентабельності продукції та доходу.

Часті питання

Складно буде навчити персонал нової системи?

Простий та зрозумілий інтерфейс панелі адміністрування дозволяє навіть недосвідченому продавцю за короткий час освоїти всі процеси. А якщо виникнуть питання, завжди можна буде звернутися в підтримку за допомогою.

Відмова від ведення обліку вручну в таблицях не вплине на продажі?

Ні. Наявність статистики в режимі реального часу дозволяє стежити за роботою торгової точки. Завдяки цьому власник зможе проаналізувати всю інформацію та на її підставі виконувати ефективне управління для ще більшого прибутку.

Коли можна буде побачити результати автоматизації?

Позитивні результати від впровадження сучасної системи обліку не змусять себе довго чекати. Фінансові показники торгової точки почнуть зростати протягом найближчих місяців, а зручність у користуванні Ви помітите з перших днів роботи.