Автоматизація будівельного магазину

Автоматизація будівельного магазину

Скорочує трудовитрати працівників. Ефективність персоналу зростає, як і якість обслуговування покупців.
Які проблеми вирішує автоматизація?
  1. Великі товарні залишки незатребуваних товарів
  2. Немає обліку товарних залишків
  3. Немає прогнозування запасів та закупівель
  4. Відсутність системи лояльності для постійних клієнтів
  5. Не ведеться облік дрібної та рулонної продукції
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації
Які ділянки автоматизує програма?
Робоче місце касира
Робоче місце касира
Робоче місце касира гарантує швидкість та ефективність обслуговування покупців на касі. Усі ключові функції доступні після натискання однієї кнопки. Програма підтримує комбіновану оплату, оплату послуг та інтегрована з Програмним РРО.
Штучний та ваговий товар
Штучний та ваговий товар
Облік залишків у різних одиницях виміру: штуки, метри, кілограми.
Цінники та етикетки
Цінники та етикетки
Оновлення цінників у торговій залі за допомогою терміналу збору даних та друк на мобільному принтері, не відходячи від полиці.
Замовлення та приймання товару
Замовлення та приймання товару
Приймайте товар на підставі розміщених замовлень постачальникам. Програма повідомляє про продукцію, яка закінчується, а також автоматично розраховує кількість одиниць для наступного замовлення. Постачальники не зможуть привезти не той товар, не за узгодженою ціною та не в потрібній кількості, програма все контролює.
Ціноутворення
Ціноутворення
Підтримуйте однакові ціни для різних магазинів за допомогою автоматичного формування актів переоцінки, що базуються на основі встановлених націнок.
Залучення та утримання покупців
Залучення та утримання покупців
Залучайте та утримуйте покупців за допомогою просунутих алгоритмів системи лояльності. Бонусна система використовує накопичені бали для оплати покупок. Дисконтна система забезпечує покупця фіксованими чи накопичувальними знижками. Усі знижки застосовуються на касі автоматично без касира.
Фінанси
Фінанси
Аналізуйте показники як по одному магазину, так і по цілій мережі за допомогою простих таблиць та зрозумілих графіків. Ведіть облік витрат та фіксуйте взаєморозрахунки з постачальниками.
Інвентаризація
Інвентаризація
Швидкість інвентаризації зростає кілька разів під час використання терміналів збору даних. Під час сканування товарів дані передаються прямо на сервер, і результат можна оцінити негайно.
Аналітика
Аналітика
Оптимізуйте процес ведення бізнесу. Отримуйте миттєвий доступ до звітності, у тому числі у віддаленому форматі. Структурована інформація щодо кожної торгової точки, якщо їх кілька.
Яке обладнання потрібне для автоматизації будівельного магазину?
POS-термінали з фіскальними реєстраторами
POS-термінали з фіскальними реєстраторами
Сканери штрих-кодів
Сканери штрих-кодів
Ящики для грошей
Ящики для грошей
Грошовий детектор
Грошовий детектор
Монітор
Монітор
Система безперебійного електроживлення
Система безперебійного електроживлення
ЕТАПИ ПРОЕКТУ
  1. Проводимо передпроектне дослідження,
    обговорюємо формат і особливості роботи
  2. Вибираємо потрібне обладнання та
    програмне забезпечення
  3. Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
  4. Навчаємо персонал
  5. Запускаємо систему обліку
  6. Авторський нагляд
  7. Проводимо аудит
  8. Технічна підтримка
З нами працюють
Автоматизація будівельного магазину - 1
Автоматизація будівельного магазину - 2
Автоматизація будівельного магазину - 3
Автоматизація будівельного магазину - 4
Автоматизація будівельного магазину - 5
Автоматизація будівельного магазину - 6
Автоматизація будівельного магазину - 7
Автоматизація будівельного магазину - 8
Автоматизація будівельного магазину - 9
Залиште заявку, і ми детально розповімо про всі можливості наших рішень.
Автоматизація будівельного магазину

Керівник бізнесу отримує такі переваги:

  • комплексний облік показників товарообігу;
  • відсутність черг біля кас;
  • моніторинг змін цін;
  • складання ефективних систем лояльності;
  • спрощення оформлення великих замовлень;
  • аналіз роботи продавців, який дозволяє вчасно виявити причину зниження продажів;
  • мобільний контроль роботи відразу декількох торгових точок, зокрема, дистанційно. 

Автоматизація - надійна профілактика від крадіжок продукції з боку працівників магазину та відвідувачів.

Автоматизація будівельного магазину встановлюється на декількох рівнях:

  • front-office-оптимізація процесів в торговому залі та на касах.
  • back-office-спрощення керівництва магазином.
  • head-office-Автоматизація офісного блоку, якщо це велика торгова мережа з декількох підприємств.

Плюси сервісу Онікс Софт

Як експерт в автоматизації торгових підприємств, наша компанія співпрацює  з будівельними магазинами. Основні напрямки нашої роботи:

  • Управлінський та складський облік.
  • Всебічний аналіз попиту, обсягів продажів, цін, систем лояльності.
  • Достовірне ціноутворення, відстеження цінників.
  • Віддалене управління торговим бізнесом.
  • Онікс Софт має наступні переваги перед конкурентами:
  • Техпідтримка клієнтів без вихідних.
  • Розробка персональних проектів та встановлення обладнання «під ключ».
  • Швидке навчання співробітників роботі з новою технікою.
  • Кращі рішення для оптимізації бізнесу.

Найпоширеніші запитання

Як автоматизація сприяє підвищенню рентабельності? 

Сучасна програма для будівельного магазину дозволяє налагодити зв'язок з кожним покупцем. Наприклад, через Інтернет-розсилки. "Розумна" система автоматично повідомляє клієнтів про акції та спеціальні пропозиції.

Які показники підприємства можна поліпшити за допомогою автоматизації? 

Система безперервно аналізує продуктивність закладу на всіх ділянках. Також створюються корисні програми для мотивації працівників, щоб підвищити продажі.

Як визначається ціна автоматизації?

Вартість визначається, виходячи з кількості техніки, обсягів майбутніх робіт – доставки, установки, налаштування обладнання. Ціна зменшується при частковій оптимізації магазину. Наприклад, якщо деякі ділянки вже автоматизовані.

Як програма допомагає продавцям?

Спрощується облік витратних матеріалів, співробітники позбавляються від трудомістких процесів. Тому працездатність продавців зростає, як і мотивація до продажу.

Куди звертатися при виникненні збоїв?

Потрібно дзвонити менеджеру, який надасть техпідтримку віддалено або надішле на місце програміста. Спеціаліст зробить гарантійне обслуговування і швидко усуне проблему