Автоматизація алкогольного магазину
Статті

Автоматизація алкогольного магазину

05 Жовтня 2021

 

У більшості країн, у тому числі в Україні, продаж алкогольних і слабоалкогольних напоїв піддається суворому контролю. Для отримання дозволу на продаж акцизного товару, необхідно пройти не аби які кола пекла. І коли, нарешті, всі ліцензії на руках, починаються нові гойдалки — виникають проблеми з реалізацією й обліком.

Щоб уникнути збитків варто контролювати всі процеси в магазині.


 

Які проблеми вирішить Автоматизація?

 

  1. Зловживання персоналу. З цією проблемою стикається кожен другий власник бізнесу і багато хто не знає як з нею боротися. Програма буде відстежувати весь товарообіг і переміщення товару, що не дасть можливості персоналу зловживати.
  2. Штрафи за продаж алкоголю в недозволений час. У програмі можна автоматично виставити обмеження на продаж певних товарів. Кожен продавець буде заходити під індивідуальним паролем, що дасть можливість відстежувати на чиїй зміні був реалізований товар в недозволений час.
  3. Зниження відвідуваності. Через відсутність аналізу конкурентів, на товар виставлені не актуальні та / або високі ціни.
  4. Відсутність аналізу продажів. Підприємство не аналізує товар, що продається, і кількість продажів, що призводить до відсутності статистики, який продукт варто частіше замовляти.
    Програма аналізує товар, що продається і залишки на складі.
  5. Звітність.

Які функції у програми обліку для алкомаркета?

Програма для алкомаркетів має перелік можливостей, які допоможуть оптимізувати роботу алкогольного магазину.

  • Продаж від різних ФОП і Юр. осіб.
  • Оплата налом і безналом.
  • Розрахунок необхідного бюджету на наступний період.
  • Швидке формування фінансової звітності.
  • Автоматичний друк чека.
  • Інтеграцій з різними видами РРО.
  • Надання рівних прав доступу.
  • Аналіз вузько специфічних показників, таких як обсяг і міцність.
  • Штрих-код для кожного найменування товару.
  • Програма лояльності.

 

Які відділи автоматизує програма для алкогольних магазинів?

Для гарної результативності, досягнення мети і виконання плану продажів — необхідно контролювати кожну ділянку магазину. Автоматизація допоможе грамотно організувати робочі процеси. З її допомогою в одному ритмі і доповнюючи один одного будуть працювати:

  • офіс. Інформація про закупівлі, продажі, управлінська та податкова звітність;
  • склад. Контроль залишків, пропозиція про закупівлі;
  • торговий зал. Швидкий пошук товару по штрих-коду, аналіз кількості найменувань, сортування товару;
  • каса. Оплата налом і безналом, на різні юр.особи, індивідуальні права доступу.

Яка техніка необхідна для автоматизації алкогольного магазину?

  • Касовий апарат.
  • Монітор.
  • Сканер штрих-кодів.
  • Термінал.
  • Принтер етикеток.

Чому нам можна довіряти?

 

Команда фахівців. 

У нас працюють тільки висококваліфіковані фахівці

Компетентність

Глибока експертиза у ритейлі.

Досвід

За 18 років автоматизували понад 150 торгових мереж різного напрямку діяльності.

Інноваційність

Працюємо тільки з сучасним обладнанням і ПЗ.

Гарантія

Ми даємо гарантії на випадок, якщо результат не виправдає очікування

Сервіс та підтримка.

Повноцінне супроводження проекту. Допомога на всіх етапах впровадження з подальшим супроводом і консультаціями.

 

Часті питання:

 

Як зрозуміти, що алкомаркету потрібна автоматизація?

Автоматизація необхідна, якщо вічна нестача товару, зростає число розкрадань, падає ефективність роботи персоналу, псується статистика відвідуваності. Все це негативно впливає на продажі, тому цифрові технології – вигідне рішення для бізнесу.

Чи варто автоматизувати магазин самостійно, без допомоги фахівців?

Ви можете самі зайнятися автоматизацією і спробувати налаштувати систему самостійно, але якщо виникнуть питання з функціоналом або будуть потрібні нестандартні підключення, краще звернутися до професіоналів. У будь-якому випадку у кожної специфіки є свої фахівці і краще звернутися до них, щоб програма працювала на 100% і виправдала всі ваші очікування.

Скільки триває впровадження програми і повна автоматизація магазину?

В середньому процес впровадження займає 3 робочих дні, але і не виключено що автоматизувати магазин вийде і за 1 день. Терміни залежать від обсягів підприємства і поставлених завдань

Залишити заявку на розрахунок
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого магазину зараз