Автоматизація меблевого магазину
Статті

Автоматизація меблевого магазину

04 Серпня 2021

Автоматизація меблевого магазину збільшує ефективність торгового закладу, тому що прискорює роботу всіх співробітників. Прибутковість підприємства зростає з першого дня запуску програми.

Які проблеми вирішує Автоматизація

Меблевий бізнес досить специфічний-тут чимало нюансів, які впливають на показники торгівлі. 

Власники магазинів меблів часто стикаються з наступними проблемами:

  • високий попит на великогабаритні товари під замовлення;
  • можливість продавати, як цілі меблеві комплекти, так і їх складові окремо;
  • необхідність регулярно оновлювати асортимент і прогнозувати обсяги закупівель;
  • специфічні умови зберігання, комплектація меблів;
  • необхідність обліку передоплати, термінів доставки та інших аспектів співпраці з клієнтами;
  • брак актуальних моделей продукції на складі;
  • низька відвідуваність при діючих знижках;
  • завищення цін постачальниками;
  • відсутність реакції на акції, спеціальні пропозиції.

Автоматизація меблевого магазину позбавить вас від цих та інших супутніх труднощів. Після інтеграції програми ви помітите безліч переваг, які дає нове обладнання:

  • відсутність черг біля кас;
  • оптимізація управлінського та складського обліку;
  • спрощення інвентаризації меблів;
  • швидке оформлення замовлень будь-якого типу;
  • постійний аналіз ціноутворення, товарообігу, системи лояльності;
  • підвищення безпеки торгового процесу-профілактика крадіжок дрібної продукції.

 

Сучасне програмне забезпечення дозволяє уникнути помилок в бухгалтерських та інших звітах

Які ділянки підлягають автоматизації

Програма для меблевого магазину працює на трьох рівнях:

 

  • front-office-установка сучасного обладнання в торговому залі та біля кас.
  • back-office-ефективне управління торговим підприємством.
  • head-office-налаштування ПЗ в головному офісі (якщо Автоматизація потрібна для цілої торгової мережі).

 

Автоматизація меблевого магазину проводиться на декількох ділянках:

 

Каса

Стандартний спосіб оптимізації касового обслуговування-POS-термінал. Запускається спеціальна програма для ефективної роботи касира. Зручний інтерфейс зрозумілий при першому ж використанні пристрою. До системи підключається фіскальний реєстратор для друку чеків і передачі даних в податкову службу. Крім реєстратора, в касовому вузлі встановлюється клавіатура, монітор, грошовий ящик і детектор.

Торговий зал

У торговому залі співробітники проводять актуалізацію цінників за допомогою терміналів збору даних. Принтери для друку етикеток спрощують процес інвентаризації.

Склад

На складі також користуються терміналами для збору інформації про товари. Сканер штрих-кодів моментально відправляє дані на сервер, система автоматично їх структурує. При необхідності додаткового маркування продукції використовується принтер наклейок.

Офіс

Власнику буде простіше відстежувати роботу однієї або декількох торгових точок. При цьому програма ніяк не позначається на торговому процесі. Кожен магазин працює незалежно від інших. ПЗ постійно аналізує та оновлює дані про ціни, товарообіг, діючі акції. Інформація подається в лаконічному структурованому форматі, тому керувати бізнесом стане ще зручніше.

Обладнання для автоматизації

Для меблевих магазинів задіюється стандартний комплект обладнання:

 

  • POS-термінали.
  • Монітор.
  • Грошові ящики.
  • Фіскальні реєстратори.
  • Термінали для збору даних( ТСД), сканери штрих-кодів.
  • Переглядові Детектори грошей.
  • Пристрій безперебійного живлення.

 

Програма для меблевого магазину - надійний інструмент для підвищення ефективності бізнесу.

Переваги Онікс Софт

Наша компанія спеціалізується на оптимізації торгового обліку, зокрема, для роздрібних магазинів меблів. Ключові напрямки сервісу Онікс Софт:

 

  • Автоматизація управлінського обліку.
  • Розробка програм лояльності.
  • Комплексний аналіз показників торгового підприємства.
  • Оптимізація офісного управління, впровадження мобільного контролю бізнесу.
  • Переваги наших послуг складно переоцінити:
  • Професійна інформаційна та технічна підтримка клієнтів 24/7.
  • Складання та втілення проектів "під ключ".
  • Проведення навчальних занять з персоналом.
  • Актуальні технологічні рішення для торгового бізнесу.

 

Найпоширеніші запитання

 

Чи обов'язково автоматизувати весь магазин повністю?

Якщо в закладі вже є якісь види нового обладнання, тоді можна обійтися частковою автоматизацією. Кожен випадок розглядається окремо - тільки фахівець зможе визначити доцільність конкретних рішень. У першу чергу оптимізуються найбільш трудомісткі процеси.

 

Що робити, якщо встановлене обладнання зламається?

Насамперед варто звернутися до менеджера. Співробітник надішле програміста, який огляне техніку, виявить причину збою й усуне проблему. Техпідтримка можлива й у віддаленому форматі.

 

Через скільки можна запускати програму після установки обладнання?

Зазвичай тестовий запуск техніки та додатків проводиться відразу після підключення. А з моменту оформлення договору проходить від одного до декількох тижнів. Все залежить від обсягів робіт та складності проєкту.

 

Як автоматизація меблевого салону допомагає роботі інтернет-магазину?

З'являється опція фотографування. При оприбуткуванні нових товарів можна зробити фото з прив'язкою до картки товару на сайті. Також, програма автоматично формує базу даних клієнтів інтернет-магазину. Тут  зберігається вся інформація про замовлення: контакти покупців, адреси доставки. З'являється повний доступ до звітів про кожну покупку.

 

Як ПЗ спрощує продаж замовних меблів?

Виробництво і реалізація меблів під замовлення – це завжди особлива взаємодія з покупцем. Програма веде окремий облік передоплати, вартості таких проєктів, оформлених документів, термінів доставки та інших параметрів.

Залишити заявку на розрахунок
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого магазину зараз