Автоматизація продуктового магазину
Статті

Автоматизація продуктового магазину

23 Квітня 2021

Автоматизація магазину продуктів дозволяє збільшити обороти продажів і суму середнього чека, збільшити кількість постійних клієнтів. Програма виводить роботу магазину на новий рівень, допомагає втілити в життя весь прихований потенціал підприємства і знижує непередбачені витрати.

Які проблеми вирішує автоматизація

Однією з основних труднощів продуктового магазину є велика кількість і різноманітність продуктів, що робить процес їх обліку складним і заплутаним. Також є багато інших проблем, з якими стикаються власники бізнесу:

  • не актуальне ціна на цінниках в залі;
  • розкрадання коштів або товару касирами;
  • низька відвідуваність;
  • різна вартість одних і тих же товарів;
  • відсутність реакції клієнтів на знижки або акції;
  • невідповідна собівартість продуктів власного виробництва;
  • зниження середнього чека;
  • одноманітні, застарілі акції;
  • великі грошові витрати на власні ІТ-підрозділу;
  • некомпетентна робота бухгалтера.

Всі складності можна усунути за допомогою програми для автоматизації магазина продуктів, яка дає такі переваги:

  • зручний облік роботи магазину;
  • оперативне обслуговування покупців;
  • віддалене ведення бізнесу;
  • мінімізація кількості крадіжок з боку працівників;
  • налагоджений облік обороту товарів: списання, інвентаризація, а також вивчення цін для подальших закупівель;
  • використання різних автоматичних методик ціноутворення.

Автоматизація продуктового магазину - ефективний маркетинговий інструмент для просування, який дає результати.

Які ділянки автоматизує програма

Є три рівні автоматизації продуктового магазину:

  1. front-office - оптимізація касового терміналу;
  2. back-office - управління бізнесом;
  3. head-office - оптимізація офісу великих мереж.

Програма зачіпає кілька ділянок:

Каса
Підійде POS система з касової програмою, яку підключають до фіскального реєстратора, дисплею покупця, клавіатурі, ваг і т. Д. Щоб надати клієнту чек при продажу акцизних товарів, використовується фіскальний реєстратор. Звичайні товари відпускаються через принтер чеків при відповідній настройці касової програми.

Торговий зал
Електронні ваги з функцією друку етикеток в торговому залі спростять процес обслуговування на касі. У залі персонал може працювати c терміналами збору даних для проведення інвентаризації, перевірки цінників або термінів придатності продуктів.

Склад
Щоб прийом товару проходив оперативно, потрібно придбати спеціальні термінали збору даних з вбудованим сканером штрих-коду. Якщо не весь товар промаркований, на складі слід встановити принтер етикеток або ваги з функцією їх друку, щоб проводити маркування на місці. Також не зайвими будуть ваги, обладнання дозволить проконтролювати вагу доставленого від постачальника товару.

Офіс
Керують магазином: поставками, замовленнями акціями, бонусами і цінами з back-office. Для цього потрібно встановити сервер, де зберігається все база і організувати робоче місце.
Яке обладнання знадобиться для автоматизації

З метою проведення автоматизації в роздрібному магазині продуктів необхідно встановити спеціальне обладнання:

  • POS-термінали на касу;
  • сканери штрих-кодів;
  • термінали збору даних;
  • прикасові ваги і з функцією друку чеків;
  • фіскальні реєстратори;
  • грошові ящики і детектори валют;
  • монітори.

Переваги Онікс Софт перед конкурентами

Великий досвід роботи, ретельне вивчення ринку, а також інтелектуальні ресурси дають компанії Онікс Софт можливість знаходити ефективні рішення для ведення бізнесу. Ми поставляємо необхідне обладнання і технології: врахування, каси, лояльності, забезпечуємо мобільне управління всіма процесами в магазині, встановлюємо відео-розпізнавання вагового товару. Переваги для клієнтів:

  • Підтримка 24/7.
  • Комплексний підхід до обслуговування.
  • Впровадження перевірених цифрових технологій.

Поширені запитання

Який результат в продуктовому магазині дає автоматизація?
Мінімізація помилок, перевірка ефективності кожного працівника, поліпшення якості обслуговування, спрощення роботи з постачальниками.

Як збільшити кількість спонтанних покупок споживачами?
Основа розвитку компанії - налагоджена комунікація з покупцями. Програма лояльності забезпечує автоматичну розсилку повідомлень про наближення акції і знижки. Також з'являються додаткові можливості для роботи менеджера.

Чи є зв'язок з технічною підтримкою після установки ПЗ?
Після впровадження автоматизації наша компанія здійснює віддалену тех. підтримку за допомогою електронної пошти або телефону. До кожного магазину прикріплюється співробітник, який при необхідності виїжджає для вирішення проблем.

Для якого масштабу торгової мережі підходить автоматизація?
Це не має значення. Здійснити автоматизацію можна як в невеликих торгових точках, так і в великих супермаркетах.

Чи є необхідність в навчанні персоналу працювати з програмою?
Працівники повинні засвоїти базові знання. Після установки програми для персоналу ми проводимо навчання, яке дозволяє в повній мірі оцінити можливості автоматизації.

 

Залишити заявку на розрахунок
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого магазину зараз