Чому покупці люблять Sainsbury's?
Статті

Чому покупці люблять Sainsbury's?

24 Червня 2016

В основному я пишу про системах автоматизації і про програми лояльності в супермаркеті. Так, безумовно - це дуже важливо для збільшення обсягу продажів. Але є ще і інші способи, як зробити, щоб люди довіряли і вибирали саме ваш супермаркет. Сьогодні я хочу розповісти вам про діяльність компанії Sainsbury's. Особисто у мене ця компанія викликає найприємніші емоції. Чому? Дізнаєтеся трохи пізніше.

Знайомство з Sainsbury's

У 1869 році в Лондоні Джеймс Сейнсбері відкрив торгову крамницю, де продавали в основному паштет, консерви і хліб. Минув час і в 1922 році Sainsbury's стала найбільшою торговельною мережею в Лондоні.

Цікаво, що Sainsbury's - одна з перших компаній, яка встановила каси самообслуговування в продуктових супермаркетах.

Сім'я Сейнсбері - це британські аристократи і підприємці, чия мережа за різними оцінками займає другу або третю сходинку в мережі супермаркетів Великобританії.

Але продаж продуктів харчування - це не єдине, чим займаються члени сімейства. Бізнес, філантропія, політика, наукові гранти та стипендії для обдарованих дітей, допомога дитячим будинкам - ось основні види діяльності, які заслуговують на повагу і захоплення!

Чому Sainsbury's одна з кращих мереж супермаркетів Європи?

Розповім про 4 пропозиції, які залучають покупців в супермаркет.

~1~

У Sainsbury's є пропозиція для клієнтів під назвою Meal Deal. Пояснюю, що це. Це компонування з декількох певних товарів, які можна купити за низьку ціну. Тобто, ви можете вибрати будь-яку упаковку з сендвічами (на будь-який смак, 2 або 3 сендвіча) плюс упаковку чіпсів або шоколадний батончик плюс напій (кола, молоко, вода, сік). Все це за ціною до 3-х фунтів. Навіть якщо сумарна вартість перевищує 3 фунта, ви все одно заплатите до 3-х фунтів за такий комплект ланчу.

~2~

Sainsbury's використовує систему з відстеження терміну придатності продуктів. Коли термін придатності товару добігає кінця, його уцінюють. Таким чином, клієнти купують необхідні товари за низькою ціною, а супермаркет не несе збитки за списання майже зіпсованого товару.

Відразу хочу прояснити, що в супермаркеті не продають зіпсовані товари! Якість продуктів висока, просто спожити їх потрібно в найближчі день - два, тому що термін придатності закінчується через 2-3 дня. Такі уцінених продукти називаються Reduced. І знижка на них іноді становить 90% від початкової ціни.

~3~

У торговельній мережі Sainsbury's, як і в інших мережах, діє накопичувальна система балів. Тобто, прямо на касі вам видають картку, і в подальшому ви її скануєте при кожній покупці. За це ви отримуєте бали, які потім можете витратити в даному супермаркеті. Все дуже просто і знайоме кожному.

~4~

У Sainsbury's є каси з касиром і без касира. Як відбувається обслуговування на касі з касиром вам знайоме, зупинятися не будемо.

Інший тип кас - каси самообслуговування. Тобто ви, як покупець, все робите самі: скануєте свої покупки, оплачуєте, складаєте в пакети і навіть додому йдіть самі! ))

Якщо з'явилися якісь труднощі, то вам завжди допоможе співробітник, який на першу ж вимогу прийде до вас і допоможе розібратися з касами без касирів.

Sainsbury's прислухається до всіх клієнтів

Команда мережі супермаркетів Sainsbury's придумала свій рецепт щодо поліпшення якості обслуговування покупців. Це неординарний сервіс. І цьому є доказ.

Лілі Робінсон, яка всім розповідала, що їй три з половиною роки, була в замішанні від назви продукту «Тигровий хліб» (Tiger bread).

З її точки зору, хліб швидше нагадує забарвлення жирафа, ніж тигра.

Довго не думаючи, дівчинка з допомогою батьків написала лист до департаменту обслуговування клієнтів:

«Дорогий Sainsbury's! Чому Тигровий хліб називається «Тигровий»? Він повинен називатися «жирафових». З любов'ю, Лілі Робінсон, 3 з половиною роки ».

Менеджер по підтримці клієнтів Sainsbury's Кріс Кінг підтримав діалог з Лілі і в своєму листі пояснив походження назви продукту:

«Я вважаю, що зміна назви Тигрового хліба - це чудова ідея. Його кірка більш нагадує плями жирафа, ніж смуги тигра, чи не так? Він називається саме «Тигровий», тому що першим пекареві, який готував його дуже-дуже давно, чомусь здалося, що хліб вийшов таким же смугастим, як і тигр. Може, вони були просто трішки дурнувато? »

Лист так сподобалося мамі Лілі, що вона його опублікувала в своєму блозі. Незабаром ця переписка стала дуже популярною і розлетілася по всьому інтернету.

В даному випадку Sainsbury's підтримав принцип, що «клієнт завжди правий». І отримав гідну винагороду - увагу дедалі більшої кількості споживачів до бренду компанії.

Варто відзначити, що назва хліба була змінена. Крім цього в хлібних відділах з'явилися гумористичний дозвіл на використання оригінальної ідеї Лілі.

Історія кішки Міг і благодійність

Ось що я мав на увазі, коли говорив, що компанія викликає у мене приємні емоції. Ви бачили відео про те, як незграбна кішка зіпсувала людям Різдво, але сусіди врятували свято і допомогли родині навести порядок в домі? Я в захваті від цього відео, тому що воно просякнуте добротою і різдвяним духом.

 Історія кішки Міг - це рекламний ролик  благодійної кампанії від мережі супермаркетів Sainsbury's.

З року в рік Sainsbury's проводить благодійні кампанії з використанням ваучерів. Тобто покупець разом з чеком отримує ваучери, які можна передати на потреби однієї з партнерських організацій. Дана організація може переводити отримані ваучери на закупівлю продуктів харчування або речей в магазинах. Для цього висилають спеціальні каталоги благодійним фондам, дитячим будинкам і гуманітарним організаціям.

У 2015 році образ незграбної кішки і її «Різдвяна історія» стали символом кампанії на підтримку дитячого фонду Save the Children (швед. Rädda Barnen, «Врятуємо дітей») - міжнародної неурядової організації, яка допомагає дітям в країнах, що розвиваються.

 Хвала і захоплені оплески по праву належать Джудіт Керр. Це вона придумала незграбну кішку Міг, і випустила серію книг для дітей про цікаве життя забавною кішки.

Висновок

Безумовно, деякі методи по залученню клієнтів вже не нові, і їх використовують багато супермаркетів в Європі. Але історія Sainsbury's мені сподобалася тим, що компанія вийшла за рамки загальновідомих методів. Вона довела, що збільшувати прибуток можна не тільки накопичувальними системами, але і рекламними кампаніями разом з благодійністю. Тому що це викликає довіру до бренду. А де довіру, там і продажу!

Ну що ж, а тепер пропоную вам подивитися той самий ролик, який набрав вже більше 30 млн. Переглядів - «Різдвяна історія кішки Міг».

Приятного просмотра!

Залишити заявку на розрахунок
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого магазину зараз