
Знижки: з магазину в гіпермаркет
Одним з найбільш ефективних методів залучення покупців є проведення розпродажів і знижкових кампаній.
Знижки - це не тільки можливість реалізувати велику кількість неліквідного товару, а й своєрідна інформаційна акція, що дозволяє привернути увагу до магазину з боку нових потенційних покупців. Щоб подібний захід досягло своєї мети необхідно до нього ретельно підготуватися.
Крім того, всілякі знижки та акційні пропозиції дозволяють залучити не тільки нових, але і заохотити постійних клієнтів, які і формують основний обсяг прибутку магазину. Адже будь-яка людина, яка постійно відвідує той чи інший магазин, в кінцевому підсумку бажає отримати якийсь подарунок або подяку, за таку своєрідну відданість. І тут експерти впевнені, що ні в якому разі не варто цим бажанням нехтувати, так як співпраця клієнта і магазину може тривати ще довгий час.
Прийшов час поговорити про види знижок, що застосовуються великими мережами роздрібних супермаркетів. Кожна з них проходить певний етап, яка пізніше комбінується з іншого і переростає в величезний грошовий потік:
11) Знижка за категоріями покупців
Ідея в тому, що ми вибираємо цільові групи і робимо їм спеціальні знижки. Наприклад, "студентам", "пенсіонерам", "для постійних клієнтів".
12) Знижки, що згасають
Як правило, використовується разом з обмеженням по терміну. У перший день (період), максимальна знижка, яка знижується кожен день. Наприклад 50%, 40%, 30%, 20% і 10% в останній день акції.
13) Знижка за терміном дії
Така знижка встановлюється на певний термін, наприклад 5 днів. Обмеження по терміну є стимулом зробити покупку швидше. Люди розуміють, що через певний час, після закінчення терміну, буде дорожче і пільгові умови закінчаться.
14) Знижка учасника спільноти
Якщо у вас є група або публічна сторінка в соціальних мережах, то ви можете як додатковий стимул вступу в групу використовувати разову знижку. Просто чітко і зрозуміло вкажіть в описі.
15) Знижка за лайк
Зміст такий - потрібно зайти в групу фейсбук або Вконтакті цього магазину, натиснути «подобається» і вам дадуть знижку.
16) Знижка з обмеженою кількістю товару
Це теж комбінована знижка. В даному випадку ви обмежуєте кількість самого товару, який можна купити зі знижкою. Тільки 2 упаковки гречки. Пам'ятаєте? Тільки 1 упаковка гречки в одні руки.
17) За попереднє замовлення
Зазвичай застосовується при продажу товару, якого ще немає в наявності. Наприклад, ви можете вже продавати товар нової колекції, знаючи моделі, але не маючи в наявності в магазині, тим самим отримати частину грошей до покупки колекції у постачальника.
18) Знижка «на прохання»
Часто люди при покупці одягу просять знижку у продавців. Заготовте заздалегідь невелику знижку, яку можна давати в такій ситуації, але за умови покупки прямо зараз. Щоб був стимул не думати або шукати в іншому місці, а купувати тут і зараз.
19) Знижка на додаткові товари
Клієнт купує за звичайною ціною та ви пропонуєте додатковий товар, аксесуари, більшу кількість товару, супутні товари зі знижкою. Якраз при покупці фотоапарата, мені запропонували сумку зі знижкою -10%.
20) Знижка на першу покупку
Сенс в тому, що людині потрібно дати сильний стимул прийняти рішення купити саме у вас і зараз. І пропозиція знижки на першу покупку - хороший привід. Щоб донести інформацію можна використовувати купон або флаєр.
У підсумку, можна з упевненістю сказати, що якщо компанія має намір стати успішною, то їй необхідно якомога частіше організовувати акції та надавати свої клієнтам знижки, адже натомість компанія отримає не тільки хороший прибуток, але і роздобуде нових лояльних клієнтів. Крім того, акції та знижки дозволять зберегти і продовжити співпрацю з постійними клієнтами, а також дозволять швидко розпродати весь залежаний товар.