Знижки «на всі випадки життя»
Статті

Знижки «на всі випадки життя»

07 Травня 2014

Надавати знижки на весь асортимент для більшості роздрібних магазинів недозволена розкіш, але за допомогою знижок можна вирішувати і тактичні завдання просування окремих товарних позицій, тобто знижки можуть надаватися короткочасно, окремим категоріям покупців, на вибіркові позиції асортименту, діяти в окремих магазинах мережі (наприклад, знижки при відкритті нового магазину).

Супермаг УКМ-4 дозволяє формувати системи знижок на базі понад 20 видів алгоритмів. Перевагою УКМ-4 є те, що рекламні акції і маркетингові схеми створюються за допомогою параметричних налаштувань в системі, без програмування.

Тепер давайте розглянемо деякі можливості створення рекламних акцій з допомогою «Супермаг УКМ-4».

Знижка за часом

Існують наступні варіанти використання:

  • «Щасливі години» для залучення покупців у години слабкого трафіку. Цільова аудиторія: пенсіонери, непрацюючі домогосподарки.
  • Знижка у вечірній час на страви власного виробництва у відділі кулінарії для їх повного розпродажу 

 

 

Газета

Багато роздрібні компанії для залучення покупців використовують акції газети зі зниженням цін на окремі позиції асортименту. Акція, як правило, носить короткочасний характер - від тижня до місяця. днів) і тематичний «Метро-каталог» (термін дії 1 місяць).
Цей вид маркетингової активності популярний серед ритейлерів завдяки тому, що, як правило, ці акції проходять за гроші постачальників.

 

За допомогою Супермаг УКМ-4 це реалізується формуванням акційних списків товарів для подальшого призначення на них знижок.

Акційний список може бути як статичним, так і динамічним:

  • Статичний акційний список формується і змінюється користувачем вручну.
  • Для динамічних акційних списків користувач визначає тільки правила їх формування.
  • Крім знижки «на класифікатор і артикул» в газетах також використовують інші знижкові алгоритми. Наприклад, за схемою «N + M» коли знижка дається на кілька певного товару при покупці певної кількості цього товару: «три банки кави« Нескафе голд »за ціною двох» або «при покупці двох банок кави« Нескафе голд », третю - в подарунок".  

Знижки на заданий набір товарів

Деякі торговельні мережі продовольчого рітейлу використовують для збільшення продажів захоплення популярними кулінарними шоу і прагнуть надихати людей готувати вдома нові страви, надавши їм все необхідне: від ідеї рецепта і інструкції по його втіленню до спецій, що додають завершеність готового блюда. Продукти в торговому залі можуть розміщуватися не за категоріями (м'ясо, овочі, бакалія), а за рецептами.

Берлін, Магазин Kochhaus

Покупець переходить не з відділу у відділ, а від рецепта до рецептом, немов мандруючи по сторінках кулінарної книги. Природно в наборі інгредієнти можна купити дешевше. Комплексні покупки дозволяють збільшити суму середнього чека.

В Супермаг УКМ-4 В УКМ-4 цю маркетингову активність також можна реалізувати за допомогою акційних списків.

 

Знижка на копійки

Функціональні можливості УКМ-4 дозволяють прискорити обслуговування покупців на касі та спростити роботу касира з рештою.

Залишити заявку на розрахунок
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого магазину зараз