Вебінари
Як формувати нову поведінку покупців за допомогою системи лояльності?
26 Лютого 2021
Відмінною рисою будь-якого сучасного ринку є скорочення числа нових покупців. В результаті, фокус маркетингової діяльності процвітаючих компаній зміщується в бік утримання, а не залучення клієнтів, і налагодження з ними тривалих взаємин.
Помічниками в досягненні лояльності ваших покупців, безсумнівно, є CRM технології, вони ж - програми лояльності клієнтів.
Запрошуємо вас відвідати вебінар, присвячений системі управління купівельної лояльністю Супермаг Loya, який відбудеться 26 лютого о 10:00 за московським часом.
На вебінарі ми:
- Розглянемо реальні кейси, з якими ми стикалися в процесі своєї роботи.
- Обговоримо як управляти поведінкою покупців і формувати нові купівельні звички за допомогою систем лояльності на прикладі кейсів клієнтів Супермаг Loya.
Теми майбутнього вебінару:
- Роль програми лояльності в загальному процесі промо
- Реальні кейси з нашої практики: наскільки сильно можна змінити поведінку покупців?
- Як з усього різноманіття механік вибрати відповідну?
Запрошуємо вас відвідати вебінар, присвячений системі управління купівельної лояльністю Супермаг Loya, який відбудеться 26 лютого о 9:00
Залишити заявку на розрахунок
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого магазину зараз