Проект

Тепер "Скрепка" на ПО "Мій магазин"

10 Липня 2015
Ще з дня відкриття в магазині «Скрепка» вели облік за допомогою книги доходів і витрат, тобто ручним способом. Але в результаті розширення асортименту товарів і збільшення числа покупців, контролювати роботу старим способом стало складно.
 
З цього, 6 липня магазин канцелярії «Скрепка» автоматизував роботу за допомогою ПО «Мій магазин». Тепер вести облік стало простіше та ефективніше. З'явилася можливість виявляти неліквідні товари, стежити за залишками та швидко робити переоцінку товарів. А обслуговування покупців стало швидше і якісніше.
 
Як додаткова функція, за допомогою ПО «Мій магазин» можна працювати з віддаленим бухгалтером (товарознавцем) і не наймати штатного співробітника. А це мінус з витрат на заробітну плату.
 
Крім придбання програмного забезпечення «Мій магазин», «Скрепка» користується нашими послугами з технічної підтримки. А фахівці компанії проводять навчання для персоналу магазина.
 
Теперь
Результати у цифрах
  1. 45%
    Швидкість обслуговування
Залишити заявку на розрахунок
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації вашого магазину зараз