
Впровадження УКМ в торговій мережі «Тиротекс»
Завершено впровадження «Супермаг УКМ-4» у фірмовій торговій мережі «Тиротекс». «Тиротекс» є найбільшим підприємством текстильної промисловості на південному заході країн СНД.
Сімнадцять магазинів в трьох містах Придністров'я отримали новітню касову систему "Супермаг УКМ-4". Перехід на нову систему обумовлений необхідністю сучасних маркетингових інструментів для впровадження програм лояльнсті.
Результат: впровадження фронтального рішення в роздрібній мережі ЗАТ «Тиротекс» дозволило клієнту отримати маркетингові інструменти для збільшення продажів в магазинах і підвищення лояльності постійних покупців.
Була реалізована персоніфікована система з використанням бонусних клієнтських карт і внутрішніх рахунків, робота з подарунковими сертифікатами чотирьох номіналів, сформована система знижок на список товарів при дрібнооптових продажах, а також налаштовані правила взаємодії знижок в разі їх перетину. Надалі клієнт зможе самостійно формувати маркетингові схеми, використовуючи знижки на базі понад 20 видів алгоритмів.