Управління лояльністю

Управління лояльністю

Керуйте програмою лояльності, маркетинговими кампаніями, акціями і заходами вашої торгової мережі. Спілкуйтесь з клієнтами в чат-ботах, смс або через мобільний додаток мережі.

Можливості
Система автоматизації лояльності Loya дозволяє:
  1. Формувати програму лояльності магазину, підвищити середній чек
  2. Планувати акції та своєчасної повідомляти покупців
  3. Робити персональні пропозиції для кожного покупця, скоротити відтік клієнтів
  4. Скоротити витрати на маркетинг та залучати нових покупців
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації
Ми відповімо на всі ваші питання
Як це працює?
Формування клієнтської бази
Формування клієнтської бази

Використовуйте експрес-реєстрацію: покупець перетворюється на учасника програми лояльності за кілька секунд. Реєстрація клієнта:

  • За номером телефону
  • В особистому кабінті на вашому сайті
  • У чат-ботах на касі
  • Через мобільний додаток
  • В один дотик на касі

Сегментація покупців
Сегментація покупців

Наповнюйте профіль покупця. Система буде автоматично збирати поведінкові дані по мірі активності покупця, для формування персональних пропозицій. Сегментує аудиторію:

  • По життєвому циклу
  • Частоті покупок
  • Середньому чеку
  • По даті останньої покупки ті ін.
Маркетингові програми
Маркетингові програми

Налаштуйте механіки за допомогою конструктора LOYA. Зберігайте шаблони механік для повторного використання. Керуйте програмою лояльності в реальному часі, відстежуючи ефективність діючих кампаній та акцій. Система:

  • Прогнозує повторні покупки
  • Генерує персональні пропозиції та цифрові купони
  • Нагадує про акції, що діють
Спілкування зклієнтами
Спілкування зклієнтами

Вибирайте способи комунікації з покупцями. Використовуйте вбудований редактор повідомлень LOYA для створення шаблонів:

  • E-mail розсилок
  • SMS повідомлень
  • В мобільному додатку мережі
  • Персональних повідомлень в чеках і на екрані каси

Утримуйте покупців: використовуйте конструктор тригерних ланцюжків LOYA : SMS, електронні листи або push, щоб впливати на покупців, які втрачають інтерес до вашої мережі.
Анлітика
Анлітика

Контролюйте ефективність і спирайтеся на аналітику. 

Аналізуйте ефективність своїх маркетингових кампаній і загальну динаміку продажів за допомогою вбудованого аналітичного модуля.  

Відстежуйте в режимі онлайн в режимі онлайн зміни бізнес-показників в ході маркетингових кампаній. 

Використовуйте більше 30 шаблонів звітів та створюйте власні.

Ми відповідаємо за якість наших рішень
Інструменти, які ми впроваджуємо
Програма для магазину
Програма для автоматизації каси, управлінського та складського обліку в магазині. Має модулі для роботи каси та офісу. Підходить для локальних магазинів та невеликих мереж різного формату. 
Програма для магазину
Система лояльності Loya
Інструмент маркетолога роздрібної мережі. Інструмент для створення бази клієнтів, спілкування з покупцями: смс, Viber розсилки, чат-бои, тригерні розсилки; формування бонусів, акцій і знижок.
Система лояльності Loya
СуперМаг Плюс
Управління роздрібною мережею. Це інструмент управління руху товарів в мережі: від формування товарної матриці, формування замовлення постачальнику до аналізу товарообігу.
СуперМаг Плюс
Касова програма для роздрібної мережі
Забезпечує управління торговими мережами, підтримку необмеженої кількості терміналів, контроль і порівняння цінників, ведення обліку клієнтів, маркетингові інструменти.
Касова програма для роздрібної мережі
СуперМаг Мобайл
Мобільне управління процесами в магазині.
Мобільне управління бізнес-процесами, все ТСД під єдиним управлінням, швидке формування замовлень, прийом товару, контроль цінників.
СуперМаг Мобайл
CуперМаг VISION
Відео-розпізнавання вагового товару на касі RFID. Розпізнавання товару на вагах самообслуговування або на касі. Запобігання помилок касира, скорочення черг на касі.
CуперМаг VISION
Як ми працюємо
Етапи проекту
  1. Проводимо передпроектне дослідження,
    обговорюємо формат і особливості роботи
  2. Вибираємо потрібне обладнання та
    програмне забезпечення
  3. Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
  4. Навчаємо персонал
  5. Запускаємо систему обліку
  6. Авторський нагляд
  7. Проводимо аудит
  8. Технічна підтримка
Завжди допоможемо
Сервіс та підтримка
 <strong>Супроводжуємо проєкт після автоматизації,</strong> <span> надаємо технічну підтримку та оновлення системи для розвитку вашого проєкту.</span>
Супроводжуємо проєкт після автоматизації, надаємо технічну підтримку та оновлення системи для розвитку вашого проєкту.
Ми завжди на зв'язку: приймаємо заявки по телефону або через HelpService
Ми завжди на зв'язку: приймаємо заявки по телефону або через HelpService
Консультації фахівців і навчання нового персоналу
Консультації фахівців і навчання нового персоналу
Замовте розрахунок вартості проєкту
Залиште заявку, і ми детально розповімо про всі можливості наших рішень.
Автоматизація програми лояльності в магазині

Програма лояльності - це маркетинговий інструмент для організації, управління, контролю взаємовідносин з клієнтами. Правильно організована система лояльності для магазину дозволяє вибудувати комунікацію, оптимізувати бюджет, збільшити прибуток. Онікс Софт пропонує підвищити лояльність споживачів за допомогою спеціального програмного забезпечення. 

Навіщо потрібна система лояльності

Програма лояльності - це схема заохочення покупців. Вона робить магазин більш привабливим, виділяє його на тлі конкурентів, які не пропонують знижки, бонуси. Головна мета - викликати інтерес до бренду, утримати покупця. А також стимулювати його до повторних покупок.

Автоматизація, яку можна замовити в Онікс Софт, володіє такими можливостями:

  • Допомагає сформувати програму лояльності з нуля, підвищує середній чек.
  • Не тільки планує акції, а й повідомляє про них покупцям. Наприклад, через розсилкуі по електронній пошті.
  • Формує персональні пропозиції для кожного клієнта, скорочує відтік користувачів.
  • Скорочує витрати на маркетинг, залучає нових споживачів.

 

Програма лояльності вигідна як покупцям, так і магазинам. Перші отримують приємні бонуси й економлять, другі - утримують постійних клієнтів, залучають нових.


 

Різновиди програм лояльності

ПЗ нашої компанії дозволяє використовувати дві системи - дисконтну та бонусну.

Чим вони відрізняються, які можливості відкриваються для клієнтів?

Дисконтна 

Тепер клієнти будуть купувати продукцію набагато частіше - в них є хороша мотивація для цього. Є два види бонусів - фіксована постійна знижка і накопичувальна. Дисконтна програма дозволяє накопичувати відсоток знижки. Карта лояльності легко налаштовується, переноситься в систему, є можливість створення VIP карт.

Бонусна 

Заохочуйте клієнтів - даруєте бонусні бали за покупки. Бонусна система дозволяє нараховувати бонуси по досягненню певної суми. Наприклад, 1 бал за кожні 100 витрачених гривень. 

Серед інших доступних опцій:

  • реєстрація покупців;
  • прив'язка карти до мобільного номера;
  • автоматичне нарахування балів при кожній покупці;
  • списування балів;
  • створення знижок на групи товарів.

Де можна впровадити систему лояльності

Просто взяти і вручити клієнтам дисконтні карти недостатньо. Важливо продумати до дрібниць весь ланцюжок дій. Для цього потрібно довіритися професіоналам, які опрацюють кожну деталь та зможуть гарантувати ефективну роботу програми.

Програмне забезпечення Онікс Софт актуально для багатьох сфер бізнесу:

  • продуктові магазини;
  • супермаркети;
  • сфера послуг;
  • АЗС;
  • торгово-розважальні центри;
  • ритейл;
  • автодилери і т.д.

ПЗ зарекомендувало себе в торгових мережах, господарських, парфумерних магазинах, автосервісах, готелях.

Перевага нашої компанії Онікс Софт

Вибрати механізм програми непросто. Не менш важливо знайти ПЗ, яке спростить взаємодію з клієнтською базою, зробить зберігання, обробку даних зрозумілою. 

Системи управління лояльністю Онікс Софт володіють широким функціоналом, прості та зрозумілі в роботі. З їх допомогою зручно управляти маркетинговими кампаніями, акціями та іншими заходами. 

Ще ніколи спілкування зі споживачами в чат-ботах, через мобільний додаток мережі не було таким зручним. Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації для вашого бізнесу. Чи готові відповісти на всі питання в чаті або по телефону.