Автоматизація магазину автозапчастин
Статті

Автоматизація магазину автозапчастин

26 Квітня 2021

Автоматизація автомагазину спрощує торговий процес, сприяє збільшенню потоку відвідувачів. В результаті підвищується рівень продажів і ефективність підприємства.

Які проблеми вирішить автоматизація

Бізнес з продажу автозапчастин має свою специфіку. Характерні проблеми для цієї сфери торгівлі:

  • Розміщення цінників, які не актуальні для конкретного товару.
  • Зниження відвідуваності торгових залів.
  • Збої бізнес-процесів через неполадки в роботі ІТ.
  • Втрата актуальності акцій і спецпропозицій.
  • Відсутність контролю над змінами цін з боку постачальників продукції.
  • Уповільнення роботи бухгалтера через застаріле програмного забезпечення.

Автоматизація магазину автозапчастин - універсальне рішення на кожне з цих випадків. Нове обладнання зводить нанівець вплив людського фактора. Персонал робить менше помилок, працює швидше, знижується ризик розкрадань продукції.

Переваги автоматизації:

  • Скорочення тривалості обслуговування клієнтів.
  • Розвантаження касової зони.
  • Швидке оформлення замовлень за будь-яку продукцію.
  • Оптимізація системи обліку, інвентаризації на складах.
  • Ефективний контроль програми лояльності, вартості товарів.
  • Впровадження дисконтних карт для постійних клієнтів.
  • Зниження числа крадіжок автозапчастин.

Які ділянки автоматизує програма 

Процес автоматизації автомагазину відбувається на двох рівнях:

  1. front-office - для торгового залу. Також зачіпає оптимізацію касових вузлів.
  2. back-office - впровадження обладнання, яке спрощує процес управління.

Якщо потрібно автоматизувати не окремий магазин, а торгову мережу, задіюється третій рівень - head-office. Це набір цифрового обладнання і ПЗ для офісних блоків.
Автоматизація автомагазину проводиться на наступних ділянках:

Каси
Тут впроваджуються онлайн-каси з підключеним фіскальним реєстратором та сканером. Він автоматично передає дані про кожну покупку в податкову. Касовий термінал має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, працює 24/7. На дисплеї можна додатково розміщувати оголошення про акції, розпродажі.

Торговий зал
У залі автомагазинів розміщуються електронні ваги для швидкого обслуговування клієнтів. Устаткування моментально друкує етикетки. Додатково встановлюються термінали для збору інформації, яка враховується при актуалізації цінників.

Склад
Облік в складських приміщеннях оптимізується за рахунок терміналу збору даних. Устаткування сканує товари і передає дані на сервер. Додатково на складі встановлюється принтер етикеток для етикетування продукції - обов'язкового етапу прийому товарів на склад.

Офіс
З розвитком бізнесу торговельні мережі розширюються, і управляти ними стає складніше. Вирішити цю проблему допомагає автоматизація офісу. Програма структурує інформацію про поточні акції, цінниках, обсягах продукції в кожному магазині. Власник може контролювати роботу окремих торгових точок і мережі в цілому.

Яке обладнання необхідне для автоматизації

Для магазинів автозапчастин актуальні наступні види цифрового обладнання:

  • Фіскальні реєстратори з підключенням до інтернету.
  • Еквайринг - техніка для прийому безготівкових платежів через пластикові карти.
  • Сканери штрих-кодів.
  • Термінали для збору даних.
  • Системи безперебійного живлення.
  • Грошові ящики, детектори валют.
  • Переваги Онікс Софт перед конкурентами

Онікс Софт - експерт в області автоматизації торговельних закладів. Для автомагазинів пропонуємо:

  • Складський та управлінський облік.
  • Впровадження обладнання на всіх ділянках магазину.
  • Розробку та облік програм лояльності - дисконтних систем, акцій, персональних знижок.
  • Установку техніки для інвентаризації.
  • Автоматизацію обладнання для управління торговою мережею.
  • Впровадження системи прогнозування товарних запасів.

Компанія Онікс Софт має кілька конкурентних переваг:

  • Комплексна технічна підтримка клієнтів по завершенні автоматизації.
  • Можливість отримати консультацію менеджера в будь-який час.
  • Навчання співробітників автомагазину роботі з новим обладнанням.
    Розробка персональних проєктів з урахуванням особливостей вашого бізнесу.

Поширені запитання

Як відбувається автоматизація?
Спочатку потрібно подати заявку, обговорити деталі співпраці, укласти договір. Після на місце виїжджають майстра і програмісти, які проводять установку техніки, програмного забезпечення. Далі слід тестовий запуск обладнання.

Чи можна заощадити на автоматизації?
Бізнес завжди має на увазі вкладення. Автоматизація - одне з найвигідніших. Не варто економити на сучасному обладнанні, яке може значно збільшити продажі автомагазину, плюс швидко окупається.

Що робити, якщо встановлене обладнання перестане працювати?
Навіть якщо після тестового запуску техніка працює справно, завжди є ризик раптових збоїв, нехай і мінімальний. На цей випадок замовник захищений: достатньо звернутися до менеджера. У магазин приїде програміст і швидко відновить роботу обладнання.

Як швидко навчити персонал працювати на новій техніці?
Після автоматизації в магазині автозапчастин проводиться детальний інструктаж. Навчання не займе багато часу, адже сучасне ПЗ відрізняється зрозумілим інтерфейсом. Працівники швидко вивчать нюанси використання такого обладнання.

Чого очікувати від автоматизації?
Як показує практика, товарообіг автомагазину може вирости на 20-25%. Додаткова перевага дає введення дисконтних карт. Тоді середній чек збільшується ще на 20-30%.