Гарне ім'я магазину - це половина успіху
Статті

Гарне ім'я магазину - це половина успіху

10 Березня 2016

ибрати назву для магазину - проблема з якою стикається будь-який підприємець. Адже саме від назви залежить перше інтуїтивне враження людини про ваш заклад. Також чималу роль тут відіграє колірний фон вивіски, шрифт і розмір букв, креативність виконання електронної біжучого рядка або світлового табло. Але про це ми поговоримо як-небудь наступного разу.

Здавалося б, досить просте завдання ставить в тупик тих, хто прагне зробити свій бізнес ідеальним. але багато хто не ставлять цей процес як першочергове завдання. Саме тому у нас в країні так багато магазинів, названих іменами їх власників (зазвичай це жіночі імена - Ольга, Наталі, Світлана, і т.д., або чоловічі імена та по батькові - у Палича, у Серьоги, шаурма у Ашота, зустрічаються і інші, не менш колоритні вивіски). Пройдіться по своєму місту, ви обов'язково побачите вивіски «Продукти», «Свіжий хліб», «Телефони», «Електроніка», «Книги» - коротко і ємко, але покупці в них чомусь не поспішають.

У цій розсилці ми навчимося придумувати красиві і не нудні назви для магазину, а також я запропоную кілька вже готових прикладів.

Правила по розробці назви для магазину

У ролі назви вашого магазину може виступати практично будь-яке слово, що вам подобається. Найголовніше, щоб воно відповідало деяким критеріям, які серйозним чином можуть вплинути на подальший успіх вашого закладу. Адже з мультфільму «Пригоди капітана Врунгеля» відомо, що «Як ви човен назвете - так вона і попливе». Пропоную вашій увазі кілька правил, які допоможуть вам придумати кращу назву для вашого магазину.

Правило 1.

Назва повинна бути короткою, привабливою і легко запам'ятовуватися. Не варто створювати триповерхові конструкції, які не те що запам'ятати, але і прочитати буде проблематично. Погодьтеся, що така вивіска, як «Сучасні технології установки вікон і дверей» - це перебір.

правило 1

 Правило 2.

Бажано, щоб обрана вами назва була унікальною. На щастя, сьогодні у всіх вас є під рукою інтернет, за допомогою якого ви легко зможете перевірити унікальність обраної назви.

Наш всемогутній помічник 2gis підказав мені, що тільки в Одеській області магазинів з назвами «Продукти» приблизно 1000, «Товари для дому» - 200, «Вікторія» - 36, «Олена» - 28, «Асорті» - 15. Ці та подібні назви вже настільки заїжджені, що зустрічаються на кожному кроці.

Правило 3.

Назва магазину повинна викликати у потенційних клієнтів позитивний образ, або асоціюватися з чимось хорошим, приємним і привабливим.

Наприклад, ювелірний магазин «Ломбард Джині». Просто геніальна гра слів, що асоціюється зі спортивними автомобілями марки Lamborghini. Назва викликає асоціацію з дорогим брендом, нехай навіть автомобільним.

Правило 4.

Назва магазину повинна збігатися з тематикою бізнесу. Не можна рибний магазин назвати «Едельвейс» або магазин для мисливців і рибалок з вивіскою «Магнолія».Правило 5.

Нормальне звучання і просте написання назви іноземною мовою. Хтозна, може бути, ви вийдете на міжнародний рівень, або у вас будуть постачання товару з-за кордону. Наприклад, назва «киць-киць» для жителів арабських країн означатиме заклик до сексуальної дії, і якщо араб зайде в такий магазин, то вже точно не за котячим кормом. А як буде звучати англійською магазин в назві якого буде слово «шиття». Для тих, хто володіє мовою вже має бути смішно.

Невдалі назви

Як вам така назва магазину, як «М'ясна посмішка»? Так говорити неправильно. Посмішка буває «глузлива», «приємна», «що сяє», але ніяк не «м'ясна». Цікаво, що хотів донести до мас власник цього магазину?

Або, салон краси «Ігуана». Ви ігуану хоча б на зображенні бачили ?! У порівнянні з нею навіть черепаха Тортилла - фотомодель.

Є ще магазин з вивіскою «Діти». Ну здогадайтеся, чим там можуть торгувати? Приходиш в магазин, пальцем тицьнув: «А подайте-но мені он того, пухленького, з ямочками»! Мені от цікаво, цей магазин легально працює?

Якщо серйозно, то цей магазин продає дитячі товари. Але ось складно здогадатися про це з назви «Діти».

Відразу два написи на одній вивісці одного магазину - не рідкість. Наприклад, такі: «Автозапчастини. Ритуальні послуги". З тієї ж серії - «За кермом. М'ясо ». Це абсурдні з'єднання слів, погодьтеся!

А ось вивіска «Інтим. Ломбард »змушує задуматися. У ломбарді дають позику під заставу чогось цінного. А що найцінніше з інтимного? Загалом, фантазії є де розгулятися.

Цікаві назви магазину «Не фінські меблі» і магазину товарів для ремонту «покотилася кулею» - ну це принаймні чесно.

 

Вдалі назви для магазину

Я зібрав кілька симпатичних назв для магазину. Може це наштовхне вас на створення шедевра!

Продуктові магазини: Покупайка, Ярмарок продуктів, Економний, М'ясний бенкет.

Меблеві: Від передпокоїв до спальні, Обстановка, Царські хороми, Азалія.

Квіткові: Аленький цветочек, Квітковий острів, Ромашка, Флер (Fleur).

Побутова хімія: Господарочка, CleanHouse, ГРЯЗИ.НЕТ, Атмосфера.

Електроніка: Вісім біт, Онлайн, Електронік, е-маркет.

Будівельні: Конструктор, Інструментарій, Самоделкин, DreamHouse.

Спеціалізований магазин кави: Арабіка, Кавове дерево, Кавовий аромат.

Зоомагазин: Вихованець, Нора, У світі тварин, Фауна, Котопес.

Висновок

Коли у вас на руках опиниться список потенційних назв для вашого магазину, не поспішайте бігти реєструвати одне з них. Для початку, покажіть ці назви людям, смаку яких ви повністю довіряєте. Це можуть бути ваші друзі, родичі, колеги або навіть партнери по бізнесу. Виберіть найбільш популярні назви (виходячи з рекомендацій) і відкладіть список на пару днів. Відпочиньте, прогуляйтеся по вулиці, подивіться фільм, а через деякий час поверніться до списку і свіжим поглядом пройдіться по ньому. Напевно, багато назв ви тут же видаліть і зможете вибрати найбільш оптимальний варіант з того, що залишилося.

Як назвати свій магазин - це дуже важливе питання, яке не можна кидати на самоплив, тому що від цього прямо залежить кількість ваших покупців і, звичайно ж, ваша прибуток!

Включайте фантазію і вперед.

Желаю вам удачи!