Знижки: з магазину в гіпермаркет
Статті

Знижки: з магазину в гіпермаркет

22 Вересня 2016

Одним з найбільш ефективних методів залучення покупців є проведення розпродажів і знижкових кампаній.

Знижки - це не тільки можливість реалізувати велику кількість неліквідного товару, а й своєрідна інформаційна акція, що дозволяє привернути увагу до магазину з боку нових потенційних покупців. Щоб подібний захід досягло своєї мети необхідно до нього ретельно підготуватися.

Крім того, всілякі знижки та акційні пропозиції дозволяють залучити не тільки нових, але і заохотити постійних клієнтів, які і формують основний обсяг прибутку магазину. Адже будь-яка людина, яка постійно відвідує той чи інший магазин, в кінцевому підсумку бажає отримати якийсь подарунок або подяку, за таку своєрідну відданість. І тут експерти впевнені, що ні в якому разі не варто цим бажанням нехтувати, так як співпраця клієнта і магазину може тривати ще довгий час.

Прийшов час поговорити про види знижок, що застосовуються великими мережами роздрібних супермаркетів. Кожна з них проходить певний етап, яка пізніше комбінується з іншого і переростає в величезний грошовий потік:

1) Тільки зараз
Така знижка обмежена за часом. Але я виділив її окремо, саме через короткий термін - один день. Знижка, яка діє один день - відмінно «стимулює» продажу.
 
2) Знижка по події
Цю знижку як правило застосовують на честь свята або важливої події: відкриття магазину, день народження, ювілей. Як то кажуть, «було б бажання, а привід знайдеться».
 
3) Один товар
Така знижка діє строго на окремий товар. Наприклад, тільки на побутову техніку. Також цей вид знижки модно комбінувати зі знижками з обмеженим терміном дії або обмеженою кількістю товару. А також робити акцію «товар тижня».
 
4) За досягнення суми покупки
Щоб отримати знижку - ви пропонуєте купити щось ще, щоб сума покупки склала, наприклад, 100 гривень. Або ви даєте знижку від суми 100 гривень. В даному випадку, можна комбінувати знижку за 2 речі в товарному чеку.
 
5) Випадкова знижка
Тут присутній елемент удачі покупця. Ви визначаєте різні знижки, і покупець може витягнути лотерею і отримати зазначену на ній знижку. Також можна використовувати кубик (кістка), заздалегідь визначивши знижку, яка відповідає межі кубика. Покупець кидає кубик і виграє свою знижку.
 
6) Складена знижка
Ви робите відразу дві знижки при покупці двох речей (або більше). Перша річ - з меншою вигодою, друга - з більшою. Може використовуватися як з одним товаром, так і з різноплановим. Наприклад, «купи смартфон за 5000 грн зі знижкою 10% і отримай -40% на чохол».
 
7) Знижка за рекомендацію
Все гранично просто: За те, що покупець рекомендує своїм друзям і призводить нових покупців - отримує знижку, яку може використовувати для своїх покупок. Подібна схема найбільш популярна і в інтернет-магазинах.
 
8) Накопичувальна знижка
Пам'ятайте великі мережі супермаркетів? Сільпо, Таврія. Всі покупки одного клієнта сумуються і чим більше покупок робить людина за період, тим більше знижку він отримує. Ви встановлюєте шкалу сум покупки, при якій надається наступна, збільшена знижка.
 
9) Знижка за методом оплати
При розрахунку карткою знижка більша, ніж за готівку. Або навпаки. Помічено, що люди, розплачуючись кредиткою, витрачають більше грошей, ніж при розрахунку готівкою. І це привід зробити знижку при розрахунку карткою, щоб збільшити суму чека.
 
10) Знижка при замовленні через Інтернет
При попередньому замовленні з сайту або в групі соціальної мережі вашого магазину, може діяти додаткова (спеціальна) знижка. При цьому оплата може бути як на місці, так і онлайн. І все може бути повністю навпаки.

aea2b1ed-a53a-4881-896a-38c3745fbb22

11) Знижка за категоріями покупців
Ідея в тому, що ми вибираємо цільові групи і робимо їм спеціальні знижки. Наприклад, "студентам", "пенсіонерам", "для постійних клієнтів".

12) Знижки, що згасають
Як правило, використовується разом з обмеженням по терміну. У перший день (період), максимальна знижка, яка знижується кожен день. Наприклад 50%, 40%, 30%, 20% і 10% в останній день акції.

13) Знижка за терміном дії
Така знижка встановлюється на певний термін, наприклад 5 днів. Обмеження по терміну є стимулом зробити покупку швидше. Люди розуміють, що через певний час, після закінчення терміну, буде дорожче і пільгові умови закінчаться.

14) Знижка учасника спільноти

Якщо у вас є група або публічна сторінка в соціальних мережах, то ви можете як додатковий стимул вступу в групу використовувати разову знижку. Просто чітко і зрозуміло вкажіть в описі.

15) Знижка за лайк

Зміст такий - потрібно зайти в групу фейсбук або Вконтакті цього магазину, натиснути «подобається» і вам дадуть знижку.

16) Знижка з обмеженою кількістю товару

Це теж комбінована знижка. В даному випадку ви обмежуєте кількість самого товару, який можна купити зі знижкою. Тільки 2 упаковки гречки. Пам'ятаєте? Тільки 1 упаковка гречки в одні руки.

17) За попереднє замовлення

Зазвичай застосовується при продажу товару, якого ще немає в наявності. Наприклад, ви можете вже продавати товар нової колекції, знаючи моделі, але не маючи в наявності в магазині, тим самим отримати частину грошей до покупки колекції у постачальника.

18) Знижка «на прохання»

Часто люди при покупці одягу просять знижку у продавців. Заготовте заздалегідь невелику знижку, яку можна давати в такій ситуації, але за умови покупки прямо зараз. Щоб був стимул не думати або шукати в іншому місці, а купувати тут і зараз.

19) Знижка на додаткові товари

Клієнт купує за звичайною ціною та ви пропонуєте додатковий товар, аксесуари, більшу кількість товару, супутні товари зі знижкою. Якраз при покупці фотоапарата, мені запропонували сумку зі знижкою -10%.

20) Знижка на першу покупку

Сенс в тому, що людині потрібно дати сильний стимул прийняти рішення купити саме у вас і зараз. І пропозиція знижки на першу покупку - хороший привід. Щоб донести інформацію можна використовувати купон або флаєр.

У підсумку, можна з упевненістю сказати, що якщо компанія має намір стати успішною, то їй необхідно якомога частіше організовувати акції та надавати свої клієнтам знижки, адже натомість компанія отримає не тільки хороший прибуток, але і роздобуде нових лояльних клієнтів. Крім того, акції та знижки дозволять зберегти і продовжити співпрацю з постійними клієнтами, а також дозволять швидко розпродати весь залежаний товар.