Вебінари

Вересневий вебінар за програмою лояльності Loya

23 Вересня 2016
Зростання рівня конкуренції в сфері рітейлу викликає необхідність пошуку найбільш ефективний форм і методів залучення й утримання клієнтів. Можна виділити дві взаємозалежні цілі: збільшення обсягу продажів і формування лояльності клієнтів. Саме для таких цілей призначена Loya. Програмне забезпечення дозволяє побачити потенціал, цінність і залученість клієнта. При формуванні маркетингової стратегії компанії будуть чітко розставлені цілі і пріоритети. Система дозволяє отримати інформацію про ефективність рекламної кампанії в режимі реального часу. Дані з торгових точок моментально надходять в систему, що дозволяє оперативно реагувати на хід виконання маркетингових активностей.
 
Даний вебінар є першим з циклу вебінарів присвячених сфері застосування і можливостям Loya. У 20-х числах кожного місяця будуть виходити нові вебінари, кожен з яких буде висвітлювати певний аспект роботи з клієнтами та релевантної аудиторії.
 
Запис вебінару надана компанією «Сервіс Плюс», що є розробником Loya.