Страшні звірі інвентаризації
Статті

Страшні звірі інвентаризації

22 Червня 2016

У моєї знайомої є продуктовий магазин, який знаходиться в невеликому місті в Черкаській області. Якось мені вдалося побувати там під час проведення інвентаризації. Тільки вони це називають ревізією. Так ось, мене вразило, наскільки древнім способом вони це робили.

Знайома покликала своїх 2-х подруг - домогосподарок, яких по всій видимості дуже поважає, і кожній виділила окрему зону для перевірки. А сама сиділа за столиком і приготувала всі необхідні засоби для інвентаризації: зошит «ревізія» і ручку. Далі події розгорталися ще цікавіше. Почалися підрахунки. Одна подруга крикнула: «20 на 5», інша: «15 на ... а скільки коштує пиво Чернігівське?». Знайома відповіла: «12 гривень», а та їй у відповідь: «Значить 15 пляшок Чернігівського на 12».

Загалом ви зрозуміли, як проходила інвентаризація і скільки часу на це було витрачено.

Хоча, ви знаєте, я навіть вам скажу точну тривалість цього процесу. Отже, вони почали о 11:20, а закінчили о 18:30. В ревізії брало участь 3 людини. Я спеціально спостерігав за всією цією «красою», тому що мені було цікаво, чим все це закінчиться. Після побаченого, я звичайно ж, запропонував своїй знайомій спростити собі життя і не мучити своїх подруг. Я коротко розповів про наш програмнмний комплекс. Звичайно, вона так швидко не погодилася, але приїде до нас в офіс на презентацію. А це вже перший крок!

Як ви вже зрозуміли, в цій статті мова піде про автоматизацію процесу інвентаризації.

ПРОБЛЕМА

Як зазвичай проводять інвентаризацію в магазинах?

Роблять сумовий переоблік, тобто перераховують весь товар і порівнюють отримані цифри з сумами в накладних. І якщо все зійшлося, ну може з незначними відхиленнями, то підприємець думає, що у нього в магазині все в порядку і можна продовжувати «заробляти гроші».

А як же людський фактор: хтось не побачив одну пляшку пива, або збився з рахунку і сказав по пам'яті неправильну кількість товару, або через втому поплутав ціни. Якщо проводити інвентаризацію «ручним» способом, то ви не побачите ряд дуже ВАЖЛИВИХ відхилень: пересортиця, реальні недостачі, використання підставного товару і т.д. Ви ж самі провокуєте своїх продавців, ви ж самі вбиваєте свій бізнес!

Крім цього, у вас не буде актуальної інформації про залишки товару. В результаті чого, ви замовляєте товар, який вже лежить на складі, або ту продукцію, яка погано продається.

А ще знаю випадки, коли інвентаризацію взагалі не проводять, або роблять її раз на рік. Тому що це займає багато часу і людських ресурсів.

Ви ж розумієте, що це все можна виключити! Всього лише одна фраза може змінити життя вашого магазину: «Так, я ХОЧУ, і я ГОТОВИЙ до змін!».

РІШЕННЯ

Найефективніший спосіб щодо поліпшення процесу інвентаризації - це його автоматизація. Ми ж пропонуємо вам наш програмний комплекс «Мій магазин». Чому це дійсно ефективно? Тому що про це свідчить те, скільки наших успішно реалізованих проєктів.

Давайте розберемо як проходить інвентаризація за допомогою програмного комплексу «Мій магазин».

Спочатку ви встановлюєте програму на свій комп'ютер. Підключаєте принтер друку штрих-кодів і програмуєте його на друк спеціальних цінників зі штрих-кодами. Потім клеїте ці цінники на певні товари. Далі підключаєте сканер штрих-кодів (або термінал збору даних), і скануєте кожну групу товару. Наступний крок - вивантажуєте отримані дані в комп'ютер і формуєте звіряльну відомість, яка покаже вам виявлені відхилення. Якщо недоліки є, то треба їх перевірити та тільки тоді ви друкуєте вихідні документи за результатами інвентаризації.

Швидко, легко, а головне якісно!

 

Висновок

Отже, з програмним комплексом «Мій магазин» ви:

  • істотно скоротите час на проведення інвентаризації; 
  • знизите трудомісткість процесу інвентаризації; 
  • отримаєте актуальні дані і достовірні результати інвентаризації; 
  • і зведете до мінімуму пересортицю.

Підсумуємо: використовуючи сканер штрих-кодів, принтер штрих-кодів з витратними матеріалами та спеціальне програмне забезпечення ви доведете процес інвентаризації майже до досконалості. Так, я сказав саме «до досконалості», тому що я сміливо можу заявляти, що з програмним комплексом «Мій магазин» ви прискорите все бізнес-процеси в своєму закладі.

Так що, ви готові автоматизувати процес інвентаризації?