Як виглядає і працює супермаркет майбутнього
Статті

Як виглядає і працює супермаркет майбутнього

30 Листопада 2016

Італійська фірма дизайну Carlo Ratti Associati презентувала на виставці Expo 2015 Мілані концепцію супермаркету майбутнього. За словами засновника фірми Карло Ратті: "Павільйон сам показує, як нові винаходи змінюють нашу взаємодію з продуктами харчування, а кожен продукт розповідає про себе потенційному покупцеві".

Як це виглядає

Площа супермаркету буде більше 2500 кв.м. Дизайн павільйонів схожий на склад з похилими полицями, на яких лежать продукти. Над ними будуть розташовуватися дзеркальні монітори, в яких можна прочитати все опис про товар. Також, відвідувач зможе побачити поживні властивості і кількість калорій кожного продукту.

Автоматизація

Уже сьогодні жоден супермаркет не працює без системи автоматизації. В майбутньому її роль і функціональні можливості зростуть в рази - це заміна персоналу машиною і скорочення часу обслуговування клієнта. На практиці це буде виглядати приблизно так: покупець сам реєструє продукти, коли завантажує їх у візок. На касі клієнт відразу оплачує всі товари, не дістаючи їх з візка. Це істотно допомагає зменшити чергу і період очікування на касі.
Співробітників замінять роботами, які будуть обладнані датчиками схожими на систему зору і дотику. Такий підхід до питання стане новою ерою автоматизації продуктових супермаркетів. В майбутньому персонал виконуватиме виключно функції контролю роботи супермаркету. Рутинні операції довірять машині.

Користь для здоров'я

Супермаркет майбутнього створений для тих, хто намагається стежити за своїм здоров'ям. Клієнт може скачати програму, ввести туди бажану дієту і отримати список продуктів, які він може придбати в даному супермаркеті.

Як сказав сам Карло Ратті: "Це експеримент, з якого ми всі могли б дізнатися важливі уроки. Деякі з них можуть бути згодом перенесені в реальний світ ". Саме тому супермаркет майбутнього - серйозний проєкт, який змінить наше повсякденне життя, змусить нас задуматися про своє здоров'я і дозволить економити особистий час.

Від себе додамо: безумовно думку Карло Ратті має ряд цілком обґрунтованих гіпотез. Однак в якому саме вигляді перед нами постане супермаркет через 10-20 років сказати неможливо. З упевненістю можна стверджувати одне - в майбутньому продуктовий ритейл буде прагнути до тотальної автоматизації кожного, навіть самого дрібного бізнес-процесу. Система автоматизації, яка буде працювати без збоїв і помилок, стане запорукою прибутковості. Чи готовий Ваш бізнес йти в це майбутнє?