Як формувати нову поведінку покупців за допомогою системи лояльності?
Вебінари

Як формувати нову поведінку покупців за допомогою системи лояльності?

26 Лютого 2021
Відмінною рисою будь-якого сучасного ринку є скорочення числа нових покупців. В результаті, фокус маркетингової діяльності процвітаючих компаній зміщується в бік утримання, а не залучення клієнтів, і налагодження з ними тривалих взаємин.
 
Помічниками в досягненні лояльності ваших покупців, безсумнівно, є CRM технології, вони ж - програми лояльності клієнтів.
 
Запрошуємо вас відвідати вебінар, присвячений системі управління купівельної лояльністю Супермаг Loya, який відбудеться 26 лютого о 10:00 за московським часом.
 
На вебінарі ми:
 
  1. Розглянемо реальні кейси, з якими ми стикалися в процесі своєї роботи.
  2. Обговоримо як управляти поведінкою покупців і формувати нові купівельні звички за допомогою систем лояльності на прикладі кейсів клієнтів Супермаг Loya.
 
Теми майбутнього вебінару:
 
  • Роль програми лояльності в загальному процесі промо
  • Реальні кейси з нашої практики: наскільки сильно можна змінити поведінку покупців?
  • Як з усього різноманіття механік вибрати відповідну?

Запрошуємо вас відвідати вебінар, присвячений системі управління купівельної лояльністю Супермаг Loya, який відбудеться 26 лютого о 9:00

Записатися на вебінар
Прийміть участь в вебінарі