Управління лояльністю
Управління лояльністю
Керуйте програмою лояльності, маркетинговими кампаніями, акціями і заходами вашої торгової мережі.
Формування та сегментація клієнтської бази. Спілкування з клієнтами в чат-ботах, смс або через мобільний додаток мережі.
Можливості
Система автоматизації лояльності Loya дозволяє:
  1. Формувати програму лояльності магазину, підвищити середній чек
  2. Планувати акції та своєчасної повідомляти покупців
  3. Робити персональні пропозиції для кожного покупця, скоротити відтік клієнтів
  4. Скоротити витрати на маркетинг та залучати нових покупців
Замовте безкоштовний розрахунок автоматизації
Ми відповімо на всі ваші питання
Як це працює?
Формування клієнтської бази
Формування клієнтської бази

Використовуйте експрес-реєстрацію: покупець перетворюється на учасника програми лояльності за кілька секунд. Реєстрація клієнта:

  • За номером телефону
  • В особистому кабінті на вашому сайті
  • У чат-ботах на касі
  • Через мобільний додаток
  • В один дотик на касі

Сегментація покупців
Сегментація покупців

Наповнюйте профіль покупця. Система буде автоматично збирати поведінкові дані по мірі активності покупця, для формування персональних пропозицій. Сегментує аудиторію:

  • По життєвому циклу
  • Частоті покупок
  • Середньому чеку
  • По даті останньої покупки ті ін.
Маркетингові програми
Маркетингові програми

Налаштуйте механіки за допомогою конструктора LOYA. Зберігайте шаблони механік для повторного використання. Керуйте програмою лояльності в реальному часі, відстежуючи ефективність діючих кампаній та акцій. Система:

  • Прогнозує повторні покупки
  • Генерує персональні пропозиції та цифрові купони
  • Нагадує про акції, що діють
Спілкування зклієнтами
Спілкування зклієнтами

Вибирайте способи комунікації з покупцями. Використовуйте вбудований редактор повідомлень LOYA для створення шаблонів:

  • E-mail розсилок
  • SMS повідомлень
  • В мобільному додатку мережі
  • Персональних повідомлень в чеках і на екрані каси

Утримуйте покупців: використовуйте конструктор тригерних ланцюжків LOYA : SMS, електронні листи або push, щоб впливати на покупців, які втрачають інтерес до вашої мережі.
Анлітика
Анлітика

Контролюйте ефективність і спирайтеся на аналітику. 

Аналізуйте ефективність своїх маркетингових кампаній і загальну динаміку продажів за допомогою вбудованого аналітичного модуля.  

Відстежуйте в режимі онлайн в режимі онлайн зміни бізнес-показників в ході маркетингових кампаній. 

Використовуйте більше 30 шаблонів звітів та створюйте власні.

Ми відповідаємо за якість наших рішень
Інструменти, які ми впроваджуємо
Програма для магазину
Програма для автоматизації каси, управлінського та складського обліку в магазині. Має модулі для роботи каси та офісу. Підходить для локальних магазинів та невеликих мереж різного формату. 
Програма для магазину
Система лояльності Loya
Інструмент маркетолога роздрібної мережі. Інструмент для створення бази клієнтів, спілкування з покупцями: смс, Viber розсилки, чат-бои, тригерні розсилки; формування бонусів, акцій і знижок.
Система лояльності Loya
СуперМаг Плюс
Управління роздрібною мережею. Це інструмент управління руху товарів в мережі: від формування товарної матриці, формування замовлення постачальнику до аналізу товарообігу.
СуперМаг Плюс
Касова програма для роздрібної мережі
Забезпечує управління торговими мережами, підтримку необмеженої кількості терміналів, контроль і порівняння цінників, ведення обліку клієнтів, маркетингові інструменти.
Касова програма для роздрібної мережі
СуперМаг Мобайл
Мобільне управління процесами в магазині.
Мобільне управління бізнес-процесами, все ТСД під єдиним управлінням, швидке формування замовлень, прийом товару, контроль цінників.
СуперМаг Мобайл
CуперМаг VISION
Відео-розпізнавання вагового товару на касі RFID. Розпізнавання товару на вагах самообслуговування або на касі. Запобігання помилок касира, скорочення черг на касі.
CуперМаг VISION
Як ми працюємо
Етапи проекту
  1. Проводимо передпроектне дослідження,
    обговорюємо формат і особливості роботи
  2. Вибираємо потрібне обладнання та
    програмне забезпечення
  3. Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
  4. Навчаємо персонал
  5. Запускаємо систему обліку
  6. Авторський нагляд
  7. Проводимо аудит
  8. Технічна підтримка
Завжди допоможемо
Сервіс та підтримка
 <strong>Супроводжуємо проєкт після автоматизації,</strong> <span> надаємо технічну підтримку та оновлення системи для розвитку вашого проєкту.</span>
Супроводжуємо проєкт після автоматизації, надаємо технічну підтримку та оновлення системи для розвитку вашого проєкту.
Ми завжди на зв'язку: приймаємо заявки по телефону або через HelpService
Ми завжди на зв'язку: приймаємо заявки по телефону або через HelpService
Консультації фахівців і навчання нового персоналу
Консультації фахівців і навчання нового персоналу
Наші партнери
З нами працюють
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 1
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 2
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 3
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 4
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 5
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 6
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 7
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 8
Програма для роздрібних мереж Loya - компанія «Онікс-Софт» - 9
Замовте розрахунок вартості проєкту
Залиште заявку, і ми детально розповімо про всі можливості наших рішень.
Автоматизація програми лояльності в магазині