-
Запобігти виникнення помилок: поставка не того, не в тій кількості, не туди, не за тією ціною
-
Знати достовірні залишки, робити автозамовлення по заданим алгоритмам
-
Забезпечити безпеку товарно-облікової системи, запобігти зловживанню співробітників
-
Встановлювати єдині правила ціноутворення в магазинах мережі
-
Масштабувати мережу і вести облік в одній системі
Оптимізуйте товарні запаси. Облік руху товарів мережі: від виробників, постачальників, дистриб'юторів до касової лінійки, прискорюйте процес переоцінки та виключайте помилки персоналу.
- Управління постачаннями, поверненнями, списаннями.
- Проведення інвентаризації різними способами підрахунку залишків: мобільний облік залишків за допомогою ТСД не зупиняючи торгівлю.
- Автоматичне створення документів за результатами порівнювальної відомості для оприбуткування надлишків і списання недостач.
Контролюйте постачальників: Немає замовлення - немає постачання, немає контракту - немає замовлення.
- Контроль ціни постачання на момент замовлення і на момент постачання.
- Контроль кількості постачання з урахуванням відхилень вагових товарів, звітність по недопостачання товару.
- Мобільне приймання товару, використання електронного документообігу (EDI).
- Різні алгоритми автозамовлення.
- Виставлення та отримання рахунків. Звірка з контрагентами. Трирівневий контроль грошових витрат на закупівлю товарів.
- Довідник покупців і дисконтних карт покупців.
- Шаблони знижок і накопичувальних бонусів
- маркетингові акції
- Аналіз активності покупців.
Плануйте товарний асортимент. Розробка товарного класифікатора мережі.
- Розробка асортименту: довідник товарів і класифікатор.
- Створюйте і плануйте для кожного формату і магазину окрему асортиментну матрицю.
- Створюйте свій базовий класифікатор з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.
Використовуйте різні стратегії ціноутворення, керуйте цінами з центрального офісу або на рівні магазину. Досліджуйте ціни конкурентів, комбінуйте методи ціноутворення і встановлюйте оптимальні ціни у всій мережі.
- Ціноутворення на основі постачання, контрактів на закупівлю, вихід з виробництва готової продукції або за заданими правилами.
- Синхронізація цін складу та магазину, переоцінка при переміщенні зі складу в магазин.
- Відкладене виконання цін, зміна цін за вказаною датою і часу, планування акцій та знижок..
- Контроль цінників в торговому залі, автоматичний контроль невідповідності ціни при використанні ТСД.
Керуйте бізнесом, базуючись на реальних цифрах, а не на припущеннях. Використовуйте шаблони звітів за ключовими показниками: обсяг продажів, середній чек, кількість повернень, звіт по "камінню" або створюйте свої звіти.
- Інтегрована система бізнес аналізу: 20 вбудованих завдань.
- Фінансова звітність по руху і реалізації товару.
-
Проводимо передпроектне дослідження,
обговорюємо формат і особливості роботи -
Вибираємо потрібне обладнання та
програмне забезпечення -
Встановлюємо, підключаємо, налаштовуємо
-
Навчаємо персонал
-
Запускаємо систему обліку
-
Авторський нагляд
-
Проводимо аудит
-
Технічна підтримка


